Biežāk uzdotie jautājumi
15. marts, 2007
Cienījamie apmeklētāji!
Šeit esam sakopojuši dažādus biežāk uzdotos jautājumus par mūsu veikalu, produktiem un web lapu. Ja, šo izlasot, vēl joprojām ir neskaidrības – droši jautājiet komentāros vai rakstiet uz mūsu e-pastu: Biotēka.
Vispārējie jautājumi
J: Kā es varu iegūt Biotēkas pastāvīgā klienta karti, un ko tā dod?
A: Lai kļūtu par pilntiesīgu Biotēkas pastāvīgo klientu un saņemtu karti, Jums jāizdara sekojošais:
iepērkoties Biotēkās vai Biotēkas internetveikalā, sakrājiet pirkumu čekus (darījumu apliecinošos dokumentus). Kad to kopsumma būs 100 Ls, uzrādiet tos jebkurā no Biotēkām pārdevējai/-am. Jums iedos aizpildīt nelielu anketiņu un, kad to būsiet izdarījuši, tūdaļ izsniegs Jūsu karti. Karti var lietot tikai tās īpašnieks, tādēļ kartes otrā pusē tam atvēlētajā ailē ierakstiet savu vārdu un uzvārdu. Turpmāk vienmēr uzrādiet karti pirms pirkuma veikšanas – un saņemsiet 5% atlaidi (atlaides nesummējas – akcijas precēm būs spēkā akcijas cena bez papildus 5% atlaides). Tāpat ar šo karti Jums Biotēkās regulāri būs pieejamas dažādas izdevīgas tikai pastāvīgajiem klientiem pieejamas atlaides un akcijas.
Lai saņemtu pastāvīgā klienta atlaides Biotēkas e-veikalā, Jums jāreģistrējas tajā, tad jānosūta savs vārds un uzvārds, klienta kartes numurs, un reģistrētais lietotāja vārds (niks) e-veikalā, uz epastu: sandis@cintamani.lv
Tiklīdz Jūsu pastāvīgā klienta statuss būs apstiprināts, Jūs e-veikala lietotāja profilā (uzklikšķinot uz sava vārda lapas kreisajā augšējā stūrī) sadaļā „Klientu grupas” redzēsiet, ka Pastāvīgā klienta grupas statuss ir aktīvs. Kopš šī brīža varēsiet izmantot atlaides arī interneta Biotēkā.
J: Kur es varu nopirkt Biotēkas produktus, ja nedzīvoju Rīgā?
A: Liepājā, veikals “Alvīne”, Zāļu ielā 31.
Ķekavā, veikals “ILVO”, Rīgas ielā 22a, t/c “LIIBA”.
Tukumā, “Zaļā bodīte”, Pils ielā 13.
Cēsīs, Cēsu Vecpilsētas aptiekā , Rīgas ielā 7.
Jūrmalā, veikals “Kalnakrasti”, Vienības prospektā 35.
Valmierā, “Rudzupuķe”, Rīgas ielā 4, t/c Valleta.
Ogrē, veikals “Daba Tev”, Mednieku ielā 21/23, lielveikala “Ogres prestižs” telpās (tālr. 29274875);
Jelgavā, veikals “Saules dārzs”, Driksas ielā 4, t/c Pilsētas Pasāža (tālr. 63083073)
Rēzeknē, “Freija Beauty” salons, Dārzu ielā 44 (tālr. 28601670)
Jūs variet pasūtīt Biotēkas preces arī internetā:
pilnu sortimentu: internet.bioteka.lv
kosmētiku: www.lavandas.lv
J: Vai ir kāds profesionāls kosmetologs, kas strādā ar Biotēkā pieejamo kosmētiku?
A: Jā, ir. Ikviens, kam ir vēlēšanās izbaudīt Florame aromterapijas brīnumus pie profesionāla kosmetologa, kā arī uzzināt vairāk par Florame, AquaBio un John Masters līdzekļu lietošanu tieši atbilstoši Jūsu ādas tipam un ādas īpatnībām, droši griezieties pie dabīgai kosmētikai draudzīgām kosmetoloģēm salonā Dzintreks, Vecpilsētas ielā 12, Rīgā: Sarmīte Kalniņa tālr. 2926446, Inga Zālamane tālr. 26449608.
J: Vai Biotēkās var iegādāties dāvanu kartes?
A: Jā, var. Ir pieejamas dāvanu kartes 5 Ls un 10 Ls vērtībā.
J: Varbūt mājaslapā varētu uzrakstīt arī produktu cenas, lai cilvēks uzreiz zinātu, cik apmēram vajag naudiņas, lai aizietu pie Jums ciemos?
A: Biotēkā cenas svārstās no 0,60 Ls (par tiem Jūs varēsiet iegādāties kādu Sodasan mazgāšanas līdzekļa paraudziņu vai veselīgu našķi no Rapunzel) līdz 39 Ls par Džona Māstera organisko kosmētiku. Vairums citu preču iekļaujas 1,50 – 7 Ls robežās. Pārsvarā Biotēkas piedāvātās preces nākušas tieši no ražotāja, tādēļ šeit tām ir labākā cena pilsētā.
Iesakām arī palasīt komentārus zem rakstiem, kas Jūs Biotēkas mājas lapā ieinteresējuši – tur ļoti bieži norādītas vismaz aptuvenās cenas precēm, par kurām rakstā ir runa.
Ja Jūs interesē kāds konkrēts produkts, Jūs variet arī piezvanīt uz Biotēkas veikaliem – tālruņu numuri atrodami šīs mājas lapas sadaļā Kontakti. Tā Jūs pavisam precīzi uzzināsiet cenu, kā arī to, vai dotajā brīdī prece nav izpirkta un ir Jums pieejama.
Lai nevajadzētu zīlēt, cik naudas izņemt no bankomāta, Jūsu ērtībai Biotēkā ir iespējams norēķināties ar maksājumu kartēm.
J: Man ir ļoti interesanta informācija par ekoloģisku dzīvesveidu, ko labprāt redzētu Biotēkas lapā!
A: Mēs labprāt sadarbosimies ar Tevi, ja Tev ir nopietns un argumentēts viedoklis vai informācija. Sazinies ar mums, un ja šāda informācija būs aktuāla un noderīga citiem, mēs to noteikti nopublicēsim! Un, ja mūsu sadarbība kļūs regulāra, ar laiku, ja vēlies, Tu vari kļūt par autoru Biotēkas lapā ar iespēju personīgi publicēt rakstus.
J: Vai es Biotēkā varu iegādāties produktus tikai savām vajadzībām, vai arī – lai pārdotu citiem?
A: Biotēkā – tikai savām vajadzībām. Taču, ja Jūs esat juridiska persona un Jums pieder veikals, kas tirgo veselīgas, ekoloģiskas, dabīgas preces, mēs varam sadarboties. Lai noskaidrotu visu sīkāk un vienotos, rakstiet mums uz e-pastu: Biotēka.
Tehniskie jautājumi
J: Vai man nepieciešams reģistrēties, lai piekļūtu visām informācijas sadaļām lapā?
A: Nē, tas nav nepieciešams, un Tu vari brīvi lasīt visus rakstus visās kategorijās. Ja Tu vēlies komentēt rakstus, tad nepieciešams uzrādīt tikai komentētāja vārdu/niku (visiem redzams) un e-pasta adresi (slēpta), kā arī ievadīt pieprasīto kodu.
J: Es gribu komentēt, bet negribu atklāt savu e-pasta adresi, jo jau tā saņemu daudz komercpiedāvājumu!
A: E-pasts nepieciešams, lai komentāri būtu nopietni un pārdomāti, un tos rakstītu cilvēki, kas atbild par saviem vārdiem. Tavs e-pasts tiek uzglabāts kā konfidenciāla informācija, un nekad netiks atklāts trešajām personām, kuras varētu piesārņot Tavu pasta kastīti. Arī mēs paši tā dēvēto “spamu” uz Jūsu norādītajām e-pasta adresēm neizsūtām. Taču mēs varam šo adresi izmantot, lai atbildētu Jums uz jautājumu, kam nav vispārējs, bet tikai Jūs skarošs temats, piemēram, par iespējamo sadarbību u.c.
J: Es uzrakstīju komentāru, bet tas tika nodzēsts!
A: Biotēkas administrācija patur tiesības vienpersoniski dzēst vai cenzēt visus komentārus, kas neatbilst lapas tematikai, ir rupji vai aizskaroši citiem lietotājiem. Mēs gribam, lai ikvienam būtu patīkami lasīt rakstus un viedokļus, netērējot laiku tukšu un bērnišķīgu diskusiju pārlapošanai.
Tajā pašā laikā mēs vienmēr labprāt uzklausām konstruktīvu kritiku, un šādi komentāri netiks dzēsti vai cenzēti. Ja Tev šķiet, ka Tavs komentārs atbilst šādiem kritērijiem vai ticis izdzēsts kļūdas dēļ, sazinies ar mums, un mēs nonāksim pie kopīga viedokļa!
Lūdzam atcerēties, ka daži raksti lapā dzīvos tikai noteiktu laiku (piemēram, atlaižu piedāvājumi) un komentāri, kas pievienoti šādiem rakstiem – arī saglabāsies tik ilgi, kamēr būs pieejams pats raksts.
J: Es ievadīju meklēšanas lodziņā produkta nosaukumu, taču meklētājs neko neatrada. Ko darīt?
A: Meklētājs meklē vārdus precīzi Jūsu norādītajā formā. Iespējams, Jums tikai jāizmaina locījums vai galotne, piemēram, “amarants” vietā jāieraksta “amaranta”, un parādīsies Jūs interesējošā informācija.
J: Es lasīju Jūsu mājas lapā vienu interesantu rakstu, taču sadaļā, kur raksts atradās, to vairs neredzu. Kā man to atkal atrast?
A:Atverot katru no sadaļām, parādās ievadi no pirmajiem 7 rakstiem. Lai aplūkotu pārējos rakstus, spiediet linku “Iepriekšējie raksti”, kas redzams lapas apakšā zem rakstiem.
J: Es izmantoju standarta Internet Explorer (IE), un reizēm pamanu dažādas dizaina un fontu nobīdes. Ko darīt?
A: Iesakām izmantot Mozilla FireFox Interneta pārlūkprogrammu. IE diemžēl neatbilst visiem Web izstrādes standartiem, un ir ļoti grūti lapu padarīt vienādi lasāmu visās Interneta pārlūkprogrammās. FireFox piedāvā arī ļoti ērtas lietošanas papildiespējas, salīdzinot ar IE.
FireFox bez maksas ielādējams šeit: 
Raksts atrodas: FAQ

188 komentāri Komentēt
1. Linda | 20. februāris, 2006 @ 9:08
Šobrīd interesējos par noni un pētu pieejamo literatūru. Kāpēc jūsu mājaslapā ir minēts, ka noni sulu var lietot neierobežotā daudzumā? Internetā ir minēts, ka ka lietojot noni vairāk par paredzētajām dozām, klīniski pētījumi ir pierādījuši aknu bojājumu rašanos? Vai jums nešķiet, būtu nepieciešams publicēt objektīvu informāciju?
2. Biotēka | 20. februāris, 2006 @ 16:19
Labdien, Linda!
Ļoti apsveicama, mūsuprāt, ir Jūsu piesardzība, pirms lietošanas izpētot nepazīstamu produktu!
Pirmkārt, mēs kā izplatītājs, atsaucamies uz to informāciju, kuru mums dod ražotājs. Ja viņš nebrīdina par blakus efektiem vai ierobežojumiem lietošanā, arī mums nav tiesību kaut ko fantazēt, lai kas arī nebūtu rakstīts internetā. Biotēkā pieejamā noni sula ir pārtikas produkts – lietojams bez īpašiem ierobežojumiem. Bet, tā kā 18 Ls par litru nav tā gluži ikdienišķākā sulas cena, un ar 2 ēdk. sulas dienā ir diezgan, ražotājs un mēs tā arī norādām: dzeriet 2 ēdk. noni dienā. (Sīkāk par Biotēkā atrodamo noni sulu variet lasīt ražotāja mājaslapā: http://www.sonnenmacht.de)
Otrkārt, polinēzieši ēd noni augļus līdzīgi kā mēs kartupeļus – diendienā. Nereti šis auglis ir glābis viņus no bada nāves: tas ir bijis vienīgais, ko viņi neražas gados vai ilgos pārbraucienos ar laivām vispār ēduši nedēļām ilgi. Tādēļ ir maz ticams, ka iedzerot vairāk par 2 ēdk. noni sulas dienā, cilvēkiem varētu sākties kādi aknu traucējumi vai citas problēmas.
Tomēr skaidrs, ka zināma saprāta deva lietošanā noderēs ikvienam. Ja Jūs izdzersiet 5 L visparastākā ūdens, nierēm un sirdij noteikti tas nenāks par labu. Ja Jūs ik dienas apēdīsiet 4 kg kartupeļu vienā ēdienreizē, Jums visticamāk būs nopietni gremošanas traucējumi. Bet vai kartupeļu ražotājs to raksta uz kartupeļu maisa? Līdzīgi ir ar noni sulu. Ar 2 ēdk. Sonnenmacht ražotās noni sulas dienā ir pietiekoši, taču arī izdzerot glāzi vai divas, kā parastu sulu, nevienam nekas nenotiks. (Mēs paši personīgi esam ceļojumu laikā eksperimentālā kārtā 3 dienas pārtikuši tikai no šīs sulas, un nenovērojām nekādas problēmas ar veselību šai sakarā).
Internetā atradām dažus no Jūsu pieminētajiem „pētījumiem” par noni. Diemžēl tajos redzams, ka pārbaudēs iesaistīti vien pāris cilvēki, ne desmiti un ne simti. Grūti to uzskatīt par kaut cik atzīstamu statistiku, uz kuras balstīt objektīvu viedokli par noni iedarbību uz cilvēka organismu.
Secinājums, šo visu apkopojot, mūsuprāt, varētu būt tāds:
1. Vienmēr, jebko lietojot iekšķīgi, pastāv individuālas nepanesamības risks – līdzīgi kā pienam, cietei, raugam, zemenēm u.c. Bet problēma šādā gadījumā nav noni sulā – problēma tad ir konkrētā cilvēka organismā.
2. Tādēļ – ja šaubāties, labāk neriskējiet. Vai arī – riskējiet un pārbaudiet. Lēmums jāpieņem Jums personīgi.
3. Nelietojiet vairāk kā 2 ēdk. noni sulas dienā jebkurā gadījumā.
3. mmm | 15. marts, 2006 @ 13:41
es arī gribētu,lai lai būtu produktu katalogs ar cenām un tilpumiem.Ja reiz klienti lūdz tātad viņiem tas ir aktuāli katram savu iemeslu dēļ…
4. Biotēka | 16. marts, 2006 @ 11:26
Cienījamais mmm!
Pilnībā saprotam, ka mūsu klientiem ir vēlme pēc kataloga ar pilnu asortimentu, cenām, tilpumiem, sastāviem utt, dažādu – katram savu iemeslu dēļ. Tā ir, taču diemžēl šobrīd mēs to nevaram nodrošināt, par ko ļoti atvainojamies.
Šeit, mājas lapā, Jūs variet iepazīties ar galvenajām preču vadlīnijām, uzzināt, ar ko izceļas katrs no ražotājiem, uzzināt par Biotēkā spēkā esošajām akcijām un atlaidēm, pēdējiem jaunumiem. Cenšamies arī iespēju robežās atbildēt uz konkrētiem jautājumiem gan komentāros pie rakstiem, gan pa tālruni veikalā. Bet pilnīgu priekšstatu gūt par to – ko, cik, kā un par cik var atrast Biotēkā, varēsiet, vien personīgi pagodinot mūsu veikaliņu ar savu apmeklējumu. Priecājamies un no sirds pateicamies par Jūsu interesi. Esiet vienmēr laipni gaidīti Biotēkā!
5. Unda | 14. jūnijs, 2006 @ 13:29
Kāpēc ārsti iesaka lietot ASV ražoto Noni, nevis Vācijā ražoto?Vai tā ir viltojums?Ārī cena krietni vien atšķiras?!
6. Biotēka | 15. jūnijs, 2006 @ 9:22
Nu, tam varētu būt vairāki iemesli.
Pirmkārt – ārsts var ieteikt tikai to, ko pazīst. Iespējams, viena ražotāja sulu viņš ir redzējis, bet par citu – nav pat dzirdējis. Un nevar jau prasīt, lai ārsti pārzinātu pilnīgi visus noni ražotājus.
Otrkārt – nereti ārsti paši izplata ASV ražoto noni, tādēļ arī to iesaka pacientiem.
Mēs, Biotēkā, pirms izvēlēties, kādu noni piedāvāt pircējiem, izmēģinājām tuvu pie desmit veidiem dažādu noni. Ikviena no tām bija īsta noni sula, bez viltojumiem. Un secinājām, ka šī vācu ražotāja Sonnenmacht sula ir vislabākā par vispievilcīgāko cenu. Tā iegūta noni dzimtenē – Taiti, no svaigiem, gataviem augļiem, nevis koncentrāta, nav atšķaidīta ar kādām citām sulām, ir ekoloģiski tīra, ko apliecina sertifikāts, ikviens no mums, lietojot šo noni sulu, juta, cik tā iedarbīga, un par efektīvu to atzīst arī Biotēkas pircēji – apliecina mutiski un pērk atkārtoti. Un – tā kā mēs to iepērkam noni tieši no ražotāja, bez starpniekiem, šai sulai ir tik laba cena.
Galīgā izvēle, kādu tad sulu lietot, paliek Jūsu ziņā, Unda!
7. Diāna | 16. jūlijs, 2007 @ 18:41
labdien! Sakiet, lūdzu, kāpēc jūsu veikaliņos nav Dr. Hauschka produktu?
8. Biotēka | 17. jūlijs, 2007 @ 8:31
Labdien, Diāna!
Mēs jau arī gribētu. Diemžēl pārrunās ar Dr. Hauschka kosmētikas ražotājiem viņi atzina, ka pašlaik ražošanas jaudas pietiek tikai, lai nodrošinātu pašreizējos pircējus, savukārt ieguldīt ražošanas paplašināšanā tik maza tirgus kā Latvija dēļ neatmaksājas.
Bez tam, saskaņā ar ražotāja vēlmēm un noteikumiem, firma, kas vēlas iegūt tiesības izplatīt Dr.Hauschka kosmētiku, nedrīkst būt vēl kādas citas komētikas izplatītāji attiecīgajā valstī. Un mēs diemžēl šādai prasībai neatbilstam. Un nevienai citai firmai pagaidām arī nav izdevies vai bijis interesanti uzbūvēt biznesu tik mazā valstī kā Latvija, izplatot tikai viena samērā ekskluzīva (tātad – ne plaša patēriņa) ražotāja kosmētiku.
Tāds, lūk, skumjš stāsts.
9. Diāna | 17. jūlijs, 2007 @ 18:33
Žēl, ka tā. Paldies par atbildi.
10. Kristīne | 23. jūlijs, 2007 @ 21:16
Sakiet, vai Biotēkā nopērkami arī”Logona” šampūni? Un – vai firmai “alva” nav šampūnu un dušas želeju sievietēm?
11. Biotēka | 24. jūlijs, 2007 @ 8:32
Jā, Biotēkā ir veselu 5 veidu Logona šampūni:
alus – medus šampūns – matu kuplumam
ar ginku – atjaunojošs un mitrinošs
ar citronmelisu – ja mati ātri taukojas pie saknēm, bet to gali sausi
krēmveida ar bambusu – ļoti sausiem un bojātiem matiem
ar kadiķi – pret blaugznām.
“alva” kosmētikas sortimentā šampūnu un dušas želeju diemžēl nav – vismaz tajā, kas pieejams Latvijā.
12. Anda | 5. oktobris, 2007 @ 14:32
Sveiki! Nopirku pie jums kanēļa aromātisko eļļu, uz pudelītes rakstīts, ka izmantojama aromlampās, tad reāli masāžām un piejauktu parastajau ķermeņa eļļai uz ādas to nedrīkst lietot???
13. Biotēka | 5. oktobris, 2007 @ 15:36
Sveiki, Anda!
Ir tā, ka uz pudelītes mēs varam rakstīt tikai to, ko ražotājs pats raksta.
Taču mēs noskaidrojām, ka Sonnentor savas eļļas iegūst ūdens tvaika destilācijas (tai skaitā konkrēti kanēļa eļļu arī) vai ar aukstās spiešanas (pārsvarā tā iegūst citrusaugu eļļas) metodēm, vaniļas ekstrakts iegūts ar pārtikas alkohola palīdzību.
Parasti šādi iegūtās dabīgās ēteriskās eļļas drīkst lietot arī ārīgi, tās atšķaidot, tomēr būs labāk, ja par šo tēmu aprunāsieties ar kādu aromterapijas speciālistu.
14. elga | 2. decembris, 2007 @ 12:56
Šodien nopirku Citroseptu – tiešām nezinu, ko domāt, tas vairs nav tik rūgts, izlasīju Jūsu sadaļā ka tā varot būt, bet kur tad garantija, kā var samazināt rūgtumu, ja to taisa pēc noteiktas receptes, kā kā nav īsti ticības -kas mainījies, vai Jūs varētu lūdzu atbildēt
15. Biotēka | 3. decembris, 2007 @ 10:52
Labdien, Elga!
Jums pilnīga taisnība – Citrosept tiešām vairs nav tik rūgts, kā agrāk – jau vairāk kā pusotru gadu tāds Citrosept ir visā Eiropā un tas saistīts ar Eiropas Savienības likumdošanas prasību izmaiņām ražotājam. Vēl kādreiz izmainīsies ES prasības – un, atkal, iespējams, izmainīsies ekstrakta garša, vai smarža, vai krāsa vai biezums.
Taču tas, kas nemainīsies, ir Citrosept efektivitāte. Un atkal Jums pilnīga taisnība – to tiešām nosaka Citrosept īpašā ekstrakta atklājēja Dr. Heriča izstrādātā recepte: Citrosept ir vienīgais greipfrūtu sēklu ekstrakts, kas pēc tās tiek gatavots.
Saskaņā ar ražotāja sniegto apliecinājumu, šo ekstraktu ir iespējams pagatavot gan rūgtāku, gan mazāk rūgtu, saglabājot galveno vērtību – garantētu bioflavonoīdu bioloģisko aktivitāti, kas ir Citrosept iedarbības pamatā.
Zināt, kas vēl ir interesanti?… Mēs katru dienu saņemam vairākus līdzīgus telefona zvanus par Citrosept garšu. Viedokļi dalās divās radikālās grupās: tie, kas Citrosept dzer pirmo reizi, mums sūdzas – vē, kā šitādu briesmonīgu rūgtumu var vispār iedabūt iekšā, ak, šausmas! – savukārt tie, kas Citrosept lietojuši jau gadiem, satraucas, kāpēc nekādu rūgtumu vairs nejūt!
Mēs paši iesākumā bijām tikpat skeptiski, kad pagaršojām šo jauno, mazāk rūgto variantu. Taču jau pēc īsa brīža radās izdevība pārbaudīt, vai ražotājs nekarina mums makaronus uz ausīm – daži kolēģi dabūja iesnas, dažiem bērni sāka iet dārziņā… Saberzējām plaukstas, sapilinājām glāzē Citrosept un sākām testēt. Un nācās atzīt, ka tiešām – cik efektīvs Citrosept bija kādreiz, tikpat iedarbīgs izrādījās šoreiz. Vienīgā (kā mums šķita, ļoti pozitīvā) atšķirība – šoreiz Citrosept bija krietni vieglāk iedzert.
Un, tā kā ražotājs ir arī iesniedzis visām kontrolējošām iestādēm dokumentus, kas apliecina ekstrakta dabiskumu, nekaitīgumu, kvalitāti un īstumu, domājam – tā kopā ar mūsu un daudzu mums piezvanījušo lietotāju praktisko pieredzi ir tā garantija, ka Citrosept var droši lietot un ka to ir vērts darīt.
Tomēr galīgā izvēle, kā vienmēr, ir Jūsu ziņā.
16. elga | 3. decembris, 2007 @ 13:45
Paldies ,par izsmeļošo atbildi. Vēl viens jautājums par Citrosept -kāpēc lietošanas instrukcija ir radikāli mainījusies, agrāk bija sīkāk aprakstīts, kad un kā lietot.Vai Jūs arī nepateiktu, cik procentīgs tas bija agrāk , tagad tas ir 33 procenti. Jau iepriekš paldies!
17. Biotēka | 3. decembris, 2007 @ 14:43
To, kas drīkst būt rakstīts lietošanas instrukcijā, arī nosaka likumi. Šoreiz mainījās Latvijas likumi, vai pareizāk sakot – kļuva stingrāka to interpretācija no ministriju puses. Visu, kas ierēdņuprāt, nebija piemērots uztura bagātinātāja statusam, kādā Citrosept tiek gan ražots, gan reģistrēts Latvijā, no instrukcijas tika izņemts.
Mazliet sīkāku informāciju par Citrosept lietošanu Jūs varēsiet atrast http://www.citrosept.lv, vai arī, ja Jums izdodas kaut kur nopirkt (arī visticamāk internetā) Alana Saksa grāmatiņu “Ekstrakt greipfruta”, krievu vai angļu valodās.
Citrosept koncentrācija nav mainījusies – kā agrāk bija 33%, tā arī tagad palika tāda pati 33%.
18. elga | 3. decembris, 2007 @ 21:02
Vēlreiz ,paldies, Jūs mani pārliecinājāt, ka viss tā kā bijis, protams žēl, ka tā viss var mainīties un var nezināt nozīmīgu informāciju.Esmu patiesi priecīga,ka Jūs tā zinoši atbildat,jo bieži vien tā nav. Paldies Jums!!!
19. Biotēka | 4. decembris, 2007 @ 9:46
Jums, savukārt, paldies, ka jautājat un uzzināt, un nepārsteidzaties ar spriedumiem pirms laika. Jo bieži vien tā nav!
20. livija | 10. janvāris, 2008 @ 15:30
cik maksā Citrosept, kadi tilpumi piejemi?
21. Biotēka | 10. janvāris, 2008 @ 16:30
20 ml pudelīte maksā mazliet pāri 4 Ls, 50 ml pudelīte – ap 8 Ls.
22. elga | 4. februāris, 2008 @ 15:58
Pastastiet , lūdzu, par kosmētikas iepakojumu, ko saka ražotājs -kāda ir šī plastmasa, esmu dzirdējusi, ka alumīnija tūbiņās uzglabājas labāk, kā ir patiesībā? Jau iepriekš PALDIES!
23. Biotēka | 4. februāris, 2008 @ 17:13
Jā, mēs jau šo jautājumu arī uzdevām saviem ražotājiem.
Alumīnija tūbiņas labas tiem produktiem, kas lielā koncentrācijā satur ēteriskās eļļas. Bet sliktas un pat nederīgas tiem, kas satur skābes, kaut arī tās būtu dabīgas.
Mūsu ražotāji sniedza mums atbildi, ka – jā, tiešām, iesākumā bijusi tāda problēma, ka dabīgo kosmētiku neizdevās saglabāt pienācīgā kvalitātē, iepildot plastmasas iepakojumā. Tādēļ esot bijusi vesela izstrādes epopeja, līdz izveidojuši speciālu, dabīgajai kosmētikai derīgu plastmasas iepakojumu. Savukārt to, kas plastmasā neglabājas, joprojām iepako stikla tarā (dažkārt arī tumšā stikla vai UV filtrus saturošā iepakojumā) – Logona toniki un vannas putas, Urtekram ķermeņa eļļas un skrubis, lielākā daļa John Masters līdzekļu, Sonnentor ēteriskās eļļas, Sante un Jason nagu stiprināšanas līdzekļi utt.
24. Jānis | 20. februāris, 2008 @ 17:54
Mācos Latvijas Universitātē “Uztura kultūru”, ko agrāk nekad nebiju studējis. Esmu nonācis pie secinājuma, ka tas, kā mūsdienās cilvēki ēd (tāda vai cita iemesla dēļ, apzināti vai neapzināti), ir ne tikai apkaunojums, bet pat pataloģija. “Biotēka” un līdzīgi domājoši uzņēmumi ir atklāsme ķermeņa dziedināšanai. Ierosinu atvērt “Biotēka” veikalu arī 3.lielākajā Latvijas pilsētā – Liepājā.
25. elga | 20. februāris, 2008 @ 19:15
Esmu nomainījusi iepriekšejos ķermena mazgāšanas līdzekļus pret Jūsu piedāvātajiem.Sajūta zaļa un tīrāka, paldies, Jums! Gribas ātrāk izmēģināt citus produktus..
Vai ir iespējams nopirkt visu sejas krēmu paraugus vai mazos iepakojumus, jo var jau būt, ka neder tas, ko nopērk un tad žēl…
26. Biotēka | 21. februāris, 2008 @ 1:24
Jāni, mēs ceram, ka drīzumā būs veikals Liepājas pusē, kurā varēs nopirkt Biotēkas produktus – noteikti ziņosim, kā tikko, tā uzreiz. Vēl mazliet pacietības!
27. Biotēka | 21. februāris, 2008 @ 1:28
Elga, daudziem Logona sejas krēmiem var nopirkt mazos iepakojumus.
Gandrīz visus sejas krēmus Biotēkā var izmēģināt. Un parasti ar pirmo piegājienu ir skaidrs – der vai nē, patīk vai nē. Viens no dabīgās kosmētikas plusiem! Ar parasto tā tik vienkārši neiznāk, kā liecina mūsu pieredze. Bet ar dabīgo izdodas daudziem.
Ja Jūs vēl aprunāsieties ar pārdevējām, viņas zinās pastāstīt citu klientu atsauksmes, kuriem ir līdzīgs ādas tips kā Jums un kuri pirkuši attiecīgos krēmus; un arī parādīs, kurus no krēmiem vispār Jums ir vērts mēģināt.
28. elga | 28. februāris, 2008 @ 10:19
Vai Jūs, lūdzu, nepaskaidrotu jēdzienus -organisks un bioloģisks, piemēram, ja uz kafijas ir atrodama zīmīte -bioloģiskā agrokultūra, vai tad tā kafija ir arī organiskā, kāda ir atšķirība.
29. Biotēka | 28. februāris, 2008 @ 11:03
Principā abi šie jēdzieni nozīmē vienu un to pašu, tie ir sinonīmi. Vienkārši katrā valstī savādāk saka – vienā bioloģisks, vienā organisks, citā ekoloģisks, bet visbiežāk lieto visus apzīmējumus vienlaicīgi. Sīkāk par to variet palasīt arī šeit:
http://www.bioteka.lv/lv/?p=58#more-58
30. Inese | 3. marts, 2008 @ 9:21
Labdien, nopirku Hennu (bezkrāsaino), ļoti saviļņota un gaidu pilna sasmērēju galvu un drošības labad, ņemot vērā, ka man ir tumši mati, turēju to 1h, pēc tam izskaloju un izmazgājhu ar šampūnu. Rezultāts, pulnīgi nekāds, ja precīzi manti bija nevis mirdzoši vai mīksti, bet tieši pretēji, sausi un tādi pavisam cieti. Līdz ar to satraucos, vai izdarīju visu pareizi – vai vajadzēja tos pēc izskalosānas mazgāt ar šampūnu.
P.S. Pirms tam matus attīrīju, matus ar balzāmiu nemazgāju, lietoju tikai un vienīgi LOGONA šampūnu.
Ceru, ka tiešām esmu izdarījusi, ko nepareizu un tāpēc rezultāts ir tāds.
31. ieva | 5. marts, 2008 @ 14:20
vai pie jums var iegādāties alumīnija hlorohidrātu nesaturošus dezoderantus?
32. Biotēka | 5. marts, 2008 @ 15:36
Jā, Ieva, pie mums var iegādāties vairāk kā 10 veidu dažādu ražotāju dezodorantus un nevienā no tiem nebūs ķīmisko alumīnija savienojumu.
Biotēkā pieejamo dabīgo dezodorantu efektivitāte balstās vai nu uz kalnu kristālu vai augu ekstraktu un ēterisko eļļu iedarbību.
33. ieva | 6. marts, 2008 @ 16:49
paldies
tas tiešām priecē
34. Biotēka | 11. marts, 2008 @ 12:06
Labdien, Inese!
Saņēmām atbildi no Logona uz Jūsu jautājumu par bezkrāsas hennu.
Kā jau domājām, Jūsu kļūdas nekādas nav! Un arī ar Jūsu matiem viss ir un būs kārtībā!
Situācija ir sekojoša:
Bezkrāsas henna stiprina matu struktūru. Un tas efekts varot būt pat tik izteikts, ka pirmajā mirklī nereti klientiem šķietot, ka mati kļuvuši sausi un tādi kā taisni sari (taču tas nozīmē nevis to, ka mati būtu sabojāti, bet gluži otrādi – tie ir pat pārāk labi un centīgi “sastiprinājušies”). Un dažu nedēļu laikā mati atgūs savu vijīgumu, elastību un kļūs tādi spīdīgi, kā, lietojot hennu, Jūs gaidījāt. Labi, ka Jūs lietojat Logona šampūnu – tas palīdzēs izmazgāt no matu zvīņu apakšas tur iekrājušās silikona paliekas no kādreiz lietotiem “parastajiem” kondicionieriem, un arī tamdēļ mati pēc tam kļūs mīkstāki. Šo nedēļu laikā un arī vēlāk Logona iesaka ieziest matus uz nakti ar kādu kopjošo eļļu, piemēram kokosriekstu vai Šī sviestu, vai bagātīgi lietot kondicionieri vai kādu barojošu matu masku pēc matu mazgāšanas.
35. Marta | 11. marts, 2008 @ 13:48
Labdien.
Tas ir tik lieliski, kā jūs rūpējaties par saviem klientiem un tik godīgi un izmeļoši atbildat uz jautājumiem un neskaidrībām!!
Man ir radies jautajums par Jason matos izsmidzinamā, neskalojamā kondicioniera sastāvu, kur uzreiz aiz Purified water seko Silicone Quaternium-8. Vai tad šis arī nav silikons?
36. Biotēka | 11. marts, 2008 @ 14:16
Jā, ir silikons.
Jason, atšķirībā, piemēram, no Logona, nav BDIH sertificētā kosmētika. Līdz ar to, tā veidota mazliet pēc citiem priekšrakstiem. Līdzīgi, arī citi atzīti dabīgās kosmētikas ražotāji ik pa laikam iekļauj savos līdzekļos sastāvdaļas, par kurām, kā mēdz teikt, “zinātnieki vēl strīdas”, kā propilēnglikoli, kā dažas smaržvielas vai konservantus, vai mazgājošās vielas (tenzīdus), kas pēc vieniem standartiem skaitās pasaules lielākais ļaunums, pēc citu domām – velns nav tik melns, kā to mālējot.
Taču šajā konkrētajā gadījumā būtu svarīgi zināt, ka šī silikona daudzums izsmidzināmajā kondicionierī nepārsniedz 3% – kaut arī otrajā vietā sastāvdaļu sarakstā, tā ir ļoti maz (un tikai tādēļ pēc ilgām pārdomām un svārstīšanās mēs tomēr izlēmām par labu šī kondicioniera iekļaušanai Biotēkas sortimentā, jo daudzi klienti mums ļoti lūdza šīs profesionālās sērijas līdzekļus). Un, ja kosmētikas līdzeklī vismaz 95% sastāvdaļu ir dabīgas un organiskas, līdzeklis, pēc amerikāņu priekšstatiem, uzskatāms par dabīgu.
37. Marta | 11. marts, 2008 @ 22:51
Paldies par atbildi, bet jasaka, ka tomēr žēl, ka izvēlējāties par labu šim produktam, jo kondicionieris diemžēl galigi nav foršs, mati pec dienas izskatās nespodri un ķepīgi, lai gan pie vainas nav pardozēšana. Pie jums tāpat turpināšu iepirkties, tikai diemžēl 100% paļāvības vietā būs jāsāk arī pie jums rūpīgi pētīt sastāvu..
38. Agace | 9. aprīlis, 2008 @ 11:35
Marta !Iesaku lietot LOgan Lemon šampūnu un balzāmu.Mani mati izkatās baigi ok.
39. Dace | 11. aprīlis, 2008 @ 17:32
Sveiki, čaklīši!
Interesējos par acu krēmiem.Man ir nedaudz pāri 20 un pretgrumbu krēmu, manuprāt, vēl nevajag. Tā vietā laikam vislabāk būtu mitrinošo. Kā Jūs domājat? Vai varat ieteikt kādu krēmu ap acīm no Biotēkas sortimenta? Kurš būtu vispiemērotākais?
Paldies par atbildi jau iepriekš!
Lai Jums veicas!
40. Biotēka | 11. aprīlis, 2008 @ 17:58
Sveiki, Dace!
Viena no dabiskās kosmētikas priekšrocībām ir tāda, ka tai nav strikta vecuma ierobežojuma – neko nevar sabojāt, salietoties par agru vai uzziest par vēlu. Jo sastāvos neliek nekādas “heavy metal” vielas, kas, piemēram, paralizētu muskuļus, radītu pieradumu vai piepildītu grumbas ar kādu tehnoloģisko brīnumu. No augu eļļām un ekstraktiem āda saprot un paņem to, kas tai visvairāk vajadzīgs, un pati atžirgst, lai saviem spēkiem pildītu savas dabiskās funkcijas un uzturētu labo izskatu.
Tādēļ vislabāk, ja dosieties uz Biotēku un izmēģināsiet kādu no pieejamajiem acu krēmiem.
Vismitrinošākais, no mūsu pieredzes un klientu atsauksmēm, būs John Masters Eye Gel. No Logona, savukārt, būs gan viegla beztauku želeja, gan mazliet barojošāks krēmiņš. Jāpamēģina un jāņem tas, kas visvairāk pie sirds pēc konsistences, smaržas un sajūtām.
Ar cieņu –
čaklīši!
41. ievele | 15. aprīlis, 2008 @ 12:27
Man ir viens jautājums, uz kuru loti veletos sanemt atbildi.
Ta ka parastam cilvekam bez kimiskas izglitibas ir gruti orienteties plaso kimikaliju klasta, kas sastopamas kosmetika un partika, ir loti jauki, kad to jau izdara pardevejs, kas lauza galvu par produktu veseligumu un nekaitigumu, ko piedavat cilvekiem…
Kaut ka parasti uzticejos biotekas precem un pat nelasiju sastavu uz produktiem, jo automatiksi pienemu, ka neka slikta tur nav..
tacu vakar, joka pec paskatijos sastavu Jason dezodorantam ( ar melonu smarzu laikam?) un pirmais komponents ir propylen glycol!! Ka jau mineju, tiesam tik labi neorientejos kimikalijas, bet zinu noteikti, ka sis ir viens no naftas parstrades galaproduktiem, kas cilvekam kaitigs!!
Ka sada kimikalija var but dabiskaja un nekaitigaja kosmetika?!?
Paldies jau ieprieks!
42. Biotēka | 15. aprīlis, 2008 @ 18:09
Uz šo jautājumu atbildi variet izlasīt šeit, 30. komentārā:
http://www.bioteka.lv/lv/?p=105#more-105
43. elga | 16. aprīlis, 2008 @ 9:41
Jason dez. bez smaržas arī ir propilenglikols, lai gan Jūsu komentāra pie Jason bija teikts, ka nav. Varbūt ir vērts sagatavot jaunu apkopojošu rakstu, par tiešām dabīgiem līdzekļiem ( kā es saprotu -tie ir BDIH SERTIFICĒTI ) un par “strīdīgajiem”, lai cilvēki tomēr zin, jo tā vilšanās ir. Lai gan tas nenozīmē, ka vairāk nekas netiks pirkts…
44. Biotēka | 16. aprīlis, 2008 @ 17:31
Paldies, Elga, ka pamanījāt! Ārkārtīgi atvainojamies, aiz šausmīgas, rupjas neuzmanības esam izlaiduši vārdu “vīriešiem” un liktenīgi maldinājuši mūsu lasītājus, jo Biotēkā tiešām ir divu veidu Jason dezodoranti bez smaržas! Tātad – propilēnglikola NAV Jason dezodorantā bez smaržas VĪRIEŠIEM! (Uzreiz piebildīsim – tā kā šis dezodorants ir bez smaržas, arī sievietes to var vienlīdz sekmīgi lietot). Vēlreiz ļoti, ļoti atvainojamies, pilnīgi aiz kauna vai zemē jāielien, bet mēs tā negribējām, mēs neuzmanīgi kļūdījāmies!
Kas attiecas uz apkopojošo rakstu, tad svinīgi paziņojam – no visas Biotēkā pieejamās kosmētikas strīdīgās situācijas rodas tikai un vienīgi ar Jason. Ko lai dara – nav pasaulē vienota kritērija, stingras robežas, kas vēl ir “pilnīgi” dabīgs un kas jau “nepilnīgi”… BDIH un EcoCert ir Eiropā populārākie standarti, taču ne absolūti un ne saistoši ražotājiem no likuma viedokļa.
Mēs atteiksimies no dažiem “šaubīgajiem” Jason līdzekļiem, un, turpmāk paplašinot Jason sortimentu, izvērtēsim to ar mazliet radikālāku pieeju. Tomēr Jason kā tāds Biotēkā paliks, jo efektivitātes un daudzu labo īpašību dēļ šiem par 95% dabīgajiem līdzekļiem ir ļoti daudz cienītāju, kurus mēs negribētu apdalīt un sarūgtināt.
Tādēļ lūdzam Jūs lasīt šī zīmola kosmētikas sastāvus, un, ja kāda no vielām šķiet nepieņemama, konsultējieties ar pārdevējām – gandrīz visam viņas pratīs atrast BDIH standartam atbilstošu alternatīvu: no paša Jason vai no kāda cita ražotāja kosmētikas.
45. elga | 16. aprīlis, 2008 @ 20:09
No tādas atvainošanās īsti nevar saprast – vai tā, kā joks? Tā nav šausmīga kļuda, vienkārši , Jūsu mājaslapā var atrast rakstus par sliktajām vielām un tad cilvēks sataisās, nopērk un tā viela tur ir -tāds tas stāsts…
46. Biotēka | 16. aprīlis, 2008 @ 21:30
Atvainošanās domāta pilnā nopietnībā.
Stāstu mēs sapratām Raksts mūsu mājas lapā apraksta BDIH standartu. Un saprotam arī pircēju vilšanos, kad šī nianse attiecībā uz rakstu paslīdējusi garām nepamanīta – paši esam tam visam lauzušies cauri, pērkot sev, apmeklējot izstādes un dabīgās kosmētikas veikalus ārzemēs, meklējot preces Biotēkai utt.
Tāpat daudz ko uzraksta Vides Vēstis, iznāk dažādas grāmatiņas un raksti žurnālos, daudz ko var palasīt internetā, piedevām vēl plaukst un zeļ vesels lērums mītu, un nav skaidrības un vienprātības pašu ķīmiķu, ražotāju, kosmetologu un mediķu vidū… visiem pa prātam nebūsim, bet cenšamies, cik labi varam…
47. elga | 18. aprīlis, 2008 @ 7:14
Paldies Jums par to, atklāti sakot, nekad neesmu lasījusi tik pamatotas, atbildīgas atbildes, daudzreiz gaidot atbildi ( no citiem ) tāda atrakstīšanās vien sanāk, bet Jums -visu cieņu, var just, ka Jums interesē pircēju un citu interesentu viedoklis, atsauksmes . un tas ir ļoti daudz!
48. ievele | 18. aprīlis, 2008 @ 12:09
Paldies par atbildi un nemsu vera ieteikumu rupigak izlasit sastavu un tik akli neuzticeties sim dabiskajam pozicionejumam…
Un, cik esmu lasijusi, par propilenglikolu jau vairs zinatnieki nestridas un tas stabili atrodas kaitigo vielu sarakstos, pietam, ja tas sastava minets ka pirmais, domaju, ka pat jau pieminetie 95% dabiguma seit izpaliek..
Nevelos skaldit matus, bet, ka mineja elga, jaatzist, ka zinama vilsanas ir
49. Lilija | 24. aprīlis, 2008 @ 8:37
Labdien. Man ir tāds jautājums: kādu līdzekli jūs varētu ieteikt no jūsu veikalā piedāvātiem produktiem, kurš ievērojami sašaurinā lielas poras uz deguna un vaigiem.
Paldies par atbildi.
50. Biotēka | 6. maijs, 2008 @ 14:54
Mēs ieteiktu pamēģināt John Masters Rose & Aloe sejas toniku vai Logona Mint sērijas līdzekļus.
51. Agnese | 15. maijs, 2008 @ 18:26
Labdien
Sakiet, jūs neplānojat atvērt veikaliņu arī Liepājā?
52. Biotēka | 15. maijs, 2008 @ 19:35
Biotēkas pagaidām plānotas tikai Rīgā. Taču, līdzko Liepājā atradīsies kāds ekoveikaliņš, kas vēlēsies ar mums sadarboties – tā uzreiz Biotēkas sortiments būs pieejams arī liepājniekiem!
53. Baiba | 16. maijs, 2008 @ 10:00
Cik zinu Tukumā nevaru neko tādu iegādāties—patiesībā loti interesētu. Vai ir iespējams pasūtīt šo produkciju???
54. Biotēka | 16. maijs, 2008 @ 12:17
Ir iespējams pasūtīt internetveikalos, adreses rakstā, atbildē uz otro jautājumu.
55. Intiņa | 16. maijs, 2008 @ 17:27
ko jūs ieteiktu krūšu kopšanai un mitrināšanai? vēl gan neesmu grūtniece, bet lasīju, ka par krūtīm jārūpējas jau laikus. ko ieteiktu izvēlēties jaunu krūšu kopšanai?
56. Biotēka | 17. maijs, 2008 @ 17:29
Precizējiet, lūdzu, Intiņ – Jūs gribētu mitrināt krūšu ādu, vai vēl kādu speciālu, grūtniecēm domātu kopšanu (un kādu iedarbību tad konkrēti)? Paldies.
57. Intiņa | 18. maijs, 2008 @ 15:38
lasīju, ka krūtis jākopj jau pēc 20 gadu vecuma. tad nu domāju-kurš līdzeklis būtu ieteicams īpaši krūšu ādai (tā izrādās ir vēl plānāka par sejas ādu). grūtniece neesmu un pretstriju krēmu man ar vēl nevajag, tāpēc meklēju vienkāršu krūšu kopšanas līdzekli (tas visdrīzāk būs kaut kas mitrinošs un tonizējošs).
ceru sapratāt
liels paldies!
58. Biotēka | 19. maijs, 2008 @ 15:39
Sapratām!
Jums tātad vajadzīgs tonizējošs un mitrinošs līdzeklis, kas būtu pietiekami maigs pat krūšu ādai 20 gadu vecumā.
Mums tāds ir – Logona Age Protection serums ar liftinga efektu. Tas ir maigs, viegls, ļoti ātri iesūcas; pateicoties cidonijas un Virdžīnijas burvjlazdas ekstraktiem, ātri atjauno optimālo ādas mitruma līmeni. Zaļās tējas, nātres un gotu kolas ekstrakts padara ādu redzami tvirtāku jau uzreiz pēc lietošanas, regulāri lietojot – atjauno ādas struktūru un uzlabo ādas mikrocirkulāciju.
59. Anete | 20. maijs, 2008 @ 7:19
Labdien!
Intensīvi meklēju dabīgu un tīru no kancerogēniem kosmētiku.
Izrādās neko nevar atrast tikai vienas reklāmas. Palasīju jūsu komentāros ,arī nav droši ka nopirksi ko tīru. Iegāju http://www.preventcancer.com .Tur ir daudz un viss kaut kas rakstīts,bet nav konkrēti neviens pieminēts kurš ,tad būtu īsts.
Tā garām ejot pieminēta Neways kompānija ,kam vienīgajai ir Starptautiskās Pretvēža koalīcijas sertifikāts. Vai jūs tirgojat arī šīs kompānijas preci? Vai varētu ko sīkāk par to pastāstīt? no jūsu piedāvātā klāsta gan turneatradu ,ka kāda būtu sertificēta.Žēl.
Paldies jau iepriekš par atbildi.
60. Iveta | 20. maijs, 2008 @ 15:07
Labdien!
Man kosmetologs ieteica lietot pīlingu ar enzīmiem, tādējādi, vēlējos uzzināt, vai biotēkā var iegādāties kādu dabisko pīlingu ar enzīmiem?
Paldies:)
61. Biotēka | 20. maijs, 2008 @ 23:11
Jā, Anete, nav viegli tikt skaidrībā kosmētikas piedāvājuma “džungļos”.
Jo sevišķi tādēļ, ka katrs ražotājs, katrs kosmetologs, katrs ķīmiķis, ārsts un lietotājs sludina savus likumus par to, kas ir un kas nav kancerogēns.
Neways kosmētiku var iegādāties pie izplatītājiem – veikalos to nepārdod. (Un neko sliktu nevēloties teikt nedz par pašu kosmētiku, nedz par pretvēža sertifikāciju, tomēr mums personīgi šķiet ļoti dīvaini, ka šādi sertificēta kosmētika satur parabēnus, piemēram…)
Tādēļ mūsu ieteikums, ja vēlaties patiesi iegādāties kaut ko drošu – iedziļinieties pamatīgi. Ir milzumdaudz pretrunīgas informācijas, un nekādi sertifikāti vai to trūkumi, nekādi “gatavi” ieteikumi Jums negarantēs, ka pērkat tieši to, ko vēlaties. Jūsu pašas zināšanas, izpratne, secinājumi, viedoklis un pieredze – lūk, mūsuprāt, vienīgā uzticamā mēraukla, lai nekļūtu par reklāmu, svešu atsauksmju, “speciālistu” rekomendāciju un dažnedažādu sertifikātu upuri.
Mēs no savas puses varam piedāvāt ieskatam šo rakstiņu par kosmētikas sastāvdaļām:
Cik maksā skaistums
Grāmatnīcās pieejama neliela enciklopēdija, B. Stetema grāmatiņa “Zini, ko tu pērc! Ķimikāliju labirintā”.
Apšaubiet un rūpīgi pārbaudiet visu, izpētiet arī pretējo viedokli, līdz izvēlaties, kam ticēt; lasiet kosmētikas līdzekļu sastāvdaļas, un izdariet spriedumus pati par to, kas ir un kas nav pa īstam drošs un pa īstam dabīgs. Vēlam veiksmi.
62. Biotēka | 20. maijs, 2008 @ 23:19
Iveta, pīlings vajadzīgs sejai vai ķermenim?
Un kāds efekts ir šiem enzīmiem, kādēļ tieši tāds pīlings? Jeb kādi enzīmi ir vajadzīgi sastāvā?
63. Lilija | 2. jūnijs, 2008 @ 7:19
Labdien.
Man ir tāds jautājums. Kaut-kur mēnesi agrāk jūsu veikalos bija akcija, noperkot kādu vienu produktu no John Master Organic kosmētikas, varēja bezmaksas abonēt žurnālu par veselību. Es piedalījos šajā akcijā, bet žurnālu vēl nesaņēmu, var būt žurnālam vajadzēja sākt atnākt no kaut-kāda noteikta mēneša?
Paldies.
64. Biotēka | 2. jūnijs, 2008 @ 12:33
Viss kārtībā, Lilij! Žurnāls Avēnija iznāk tikai 4 reizes gadā – reizi trīs mēnešos, tādēļ arī neesat vēl saņēmusi. Bet noteikti saņemsiet!
65. magnoliya | 9. jūnijs, 2008 @ 10:37
Sveicināti!
Ļoti priecē, ka Biotēkas plauktos ikmēnesi parādās kādi forši jaunumi:) Vai ir cerības kādreiz ieraudzīt Tautropfen produktus?
Vai netiek plānota arī sauļošanās līdzekļu klasta papildināšana? (Sante saules aizsargkrēms diez ko labs nebija, pašiedeguma krēmu gan atzīstu par izcilu.) Piemēram, Uv natural, soleo organic (šie vienīgie, ko izdevās atrast ar cinka oksīda filtriem) produkcija nespīd Latvijas tirgum?
Esmu uzdūrusies tādai informācijai, ka pēdējā laikā titāna dioksīds arī tiek uzskatīts par kaitīgu vielu? Kādas jūsu domas?
66. Biotēka | 9. jūnijs, 2008 @ 11:18
Paldies par ieteikumiem! Centīsimies ņemt vērā, lai arī šobrīd neņemamies prognozēt, kad un kas izdosies. Jebkurā gadījumā – līdzko jaunumi būs, tos tūliņ izziņosim šeit, mājas lapā.
Titāna dioksīds varētu būt kaitīgs tad, ja tas satur nanodaļiņas – tās ir tik sīkas, ka spēj iekļūt šūnās un smadzenēs, kur tām, protams, nevajadzētu atrasties. Tā kā Sante neizmanto nanotehnoloģiju, tad par Sante sauļošanās krēmos esošo titāna dioksīdu nav jābažījas – tas ir dabisks, inerts minerāls, kas pat neiesūcas ādā.
67. roze | 15. jūnijs, 2008 @ 15:33
Labdien! Veelos uzzinaat, vai juusu veikalos ir nopeerkams viegli lietojams, izsmidzinaams, man nekaitiigs pretodu, dunduru u.c. lidojoshu trauceeklju aizbaidiitaajs???
68. Biotēka | 16. jūnijs, 2008 @ 22:09
Izsmidzināms nebūs. Taču lidojošiem traucēkļiem nepatīk ciedra ēteriskās eļļas smarža. Tāda eļļa mums ir – to variet lietot aromlampiņās, ja vēlaties no mušām, odiem u.c. izvairīties telpās. Variet ciedra eļļu iemaisīt kādā ķermeņa eļļā un ieziest ādu, kad dodaties brīvā dabā. Ceram, ka tā būs pietiekami ērta lietošana.
69. Sandra | 7. jūlijs, 2008 @ 14:09
Sveiki!
Nesen iegādāju Logonas Jojoba matu masku. Ļoti patīk tā smarža! Vai Biotēkā ir kaut kas no Jojobas ķermeņa lutināšanai, kas ļautu tam smaržot līdzīgi tam, kādi kļūst mati pēc šīs maskas? vai arī jauko smaržu rada kāda cita sastāvdaļa?
70. Biotēka | 7. jūlijs, 2008 @ 14:36
Pati jojoba ir ļoti vērtīga, kopjoša augu eļļa, taču tā pratiski nesmaržo. Logona matu maskā smarža veidojas no pievienotajiem augu ekstraktiem un ēteriskajām eļļām. Tādēļ iesakām Biotēkā paostīt Logona ķermeņa krēmu testerus – un izvēlēties to, kas, Jūsuprāt, smaržo vistuvāk īstenībai – jojoba matu maskai.
71. Maija | 15. augusts, 2008 @ 5:56
Labdien!
Sakiet, vai Jūs neplānojiet pārdot Āfrikas dabisko kosmētiku Nubian Heritage, un cik dabiska tā ir?
72. Biotēka | 15. augusts, 2008 @ 18:06
Cik var spriest pēc internetā atrodamās informācijas, daži līdzekļi ir pilnībā dabīgi, un daži ne visai – pirms pirkšanas jāskatās un jāvērtē katrs produkts atsevišķi.
Šobrīd Latvijā šo kosmētiku pārdod daudzi internetveikaliņi: ievadiet vārdus Nubian Heritage interneta meklētājā, un ātri visus atradīsiet.
73. elga | 23. augusts, 2008 @ 17:44
Sakiet, lūdzu, vai Jums ir tādi sejas unķermeņa kopšanas līdzekļi jūtīgai ādai? Bija Logona Pure, vai ir kaut kas līdzīgs?
74. Biotēka | 23. augusts, 2008 @ 19:55
Logona Pur pašlaik iet uz izpārdošanu un pieprasījuma trūkuma dēļ turpmāk acīmredzot vairs nebūs Biotēkās – bet var vēl pagūt iepirkt to, kas palicis, par labām cenām.
Bet jutīgai ādai Biotēkās ir diezgan daudz līdzekļu. Visi Sante līdzekļi tiek izstrādāti un testēti jutīgai ādai, ir Logona mežrožu un alvejas sejas kopšanas līnija, John Masters liepziedu tīrošais pieniņš u.c.
75. a | 19. septembris, 2008 @ 8:02
Labdien!
Vai negatavojat kādu rakstiņu par jaunākajiem pētījumiem par ķīmisko vielu kaitīgumu vai nekaitīgumu, līdzīgi kā raksti “Cik maksā skaistums?”?
76. ilze | 26. septembris, 2008 @ 15:01
Svieki!
Vai visa Bioteekas produkcija ir dabiigaa kosmeetika un paartika/ piedevas..? Vai pie Jums tirgo arii Madaras kosmneetiku?
paldies jau ieprieksh, Ilze
77. Biotēka | 26. septembris, 2008 @ 16:29
Jūs vēlaties zināt, vai visi produkti ir dabīgi, jeb vai bez kosmētikas, pārtikas un uztura bagātinātājiem Biotēkās pieejams ir vēl kaut kas?
Jā, tirgojam arī Madaras kosmētiku.
78. Žanete | 18. oktobris, 2008 @ 7:59
Ar prieku izlasīju, ka var sakrāt čekus un saņemt klienta karti. Vēl pirms kāda laika pārdevējas laipni paskaidroja, ka atlaižu karti var dabūt tad, ja pārdevēja būs pietiekami bieži pamanījusi pircēju veikalā un to atcerēsies “uz aci” un tad, ja viņai liksies, ka ir laiks piedāvāt klienta karti, viņa to izdarīs, ja viņa pircēju nebūs iegaumējusi – tad nekā. Un tas man likās absurds. Biju iepirkusies par 58,- ls vienā reizē, pāri 45,- otrā reizē, neskaitāmas reizes pirku mazuļa putras (regulāri!!!!), tikai reizēm Vecrīgas veikalā, reizēm Slokas ielas veikalā un neviens mani nebija pamanījis! Mierināju sevi ar domu, ka gan jau iztikšu bez tiem 5%. Nu tad beidzot, vadība ir nākusi pie saprāta un noteikusi čeku summu, nevis pārdevējas uzmanīguma testu! Par to paldies.
79. Biotēka | 18. oktobris, 2008 @ 14:12
Jā, sistēma, kas labi darbojās, kamēr mums bija viena vai divas Biotēkas, ar trīs un četriem veikaliem vairs nederēja. “Nācām pie prāta” un ceram, ka nu nevienam vairs nebūs jājūt sarūgtinājums sirdī, ka nav laikus pamanīts.
80. Inga | 7. novembris, 2008 @ 11:18
Labdien! Regulāri iepērkos Biotēkas veikalos, un arī vēlos iegūt Klienta karti. Diemžēl par vēlu izlasīju, ka jākrāj čeki. Tā kā vienmēr maksāju ar bankas karti, vai varu uzrādīt čeku vietā bankas izdruku ar visu informāciju?
81. Biotēka | 10. novembris, 2008 @ 10:12
Šo sistēmu ieviesām salīdzinoši nesen – kopš 15. septembra.
Mēs ņemsim vērā arī bankas izdruku – tos pirkumus, kas izdarīti Biotēkās pēc 15.09.2008., vienīgi Jums būs šī izdruka jāatstāj Biotēkā, lai pārdevēji var to pievienot atskaitei par izsniegto pastāvīgā klienta karti.
82. Žanete | 11. novembris, 2008 @ 21:24
Sakiet, vai Biotēka ir plānojusi papildināt sava piedāvājuma klāstu ar ALVA produkciju? Īpaši interesē šīs firmas sejas kopšanas līdzekļi.
83. Biotēka | 11. novembris, 2008 @ 22:49
Neplānojam gan. Savulaik Biotēkā tirgojām ALVA produkciju, taču piekrišana tai nebija liela, tādēļ atteicāmies.
Jūs ALVA līdzekļus noteikti varēsiet atrast Pils aptiekās.
84. Zane | 6. decembris, 2008 @ 12:38
Labdien!
Sakiet, vai pie Jums ir atrodams kāds krēms, losjons vai eļļa grūtniecēm pret strijām uz vēdera un krūtīm, kā arī ādas elastībai, un cik tas maksātu? Paldies!
85. Biotēka | 8. decembris, 2008 @ 14:20
Jā, Zane, ir!
Madarai ir nostiprinoša eļļa pret strijām 14,50 Ls, un krēms 16,95 Ls; šim nolūkam labas būs Logona Age Protection masāžas eļļa 11,90 Ls un Florame mežrožu eļļa 16,50 Ls.
86. elga | 19. decembris, 2008 @ 9:01
Vai Jums ir kādas šķidrās roku ziepes , nedaudz lielākā iepakojumā un lētāk, ko es varētu ieliet savā pudelītē ar pumpīti?
87. Biotēka | 19. decembris, 2008 @ 13:22
Izlejamā veidā gan mēs ziepes nepārdodam. Bet varbūt Urtekram Cream Wash der? 245ml 4,90 Ls, pudelē ar pumpīti?
88. Marina | 23. decembris, 2008 @ 15:09
Sveiki! Nesen sāku ieiet aromu pasaulē, bet ļoti lielu nozīmi piešķiru tam, lai ēteriskās eļlas ir dabiskas! Lasīju, ka obligāti jābūt rakstītam: 100% ēteriskā dabiskā eļla.
Uz Biotēkas eļlām (piedodiet, neatceros nosaukumu, bet tā kā pārdošanā ir tikai 2 eļlas, tad tā otrā, kas nav Florame) ir rakstīts vienkārši 100% ēteriskā eļla, t.i. bez vārda “dabisks”. Vismaz tā ir pārtulkots, iespējams, vācu valodā rakstīts ir daudz vairāk, bet es nesaprotu. Pārdevēja atbildēja- bet tās ir dabiskās! Taču pierādīt ne ar kādu uzrakstu nevarēju.
Es zinu, ka sintētitski iegūtās eļlas ir kaitīgas. Bet, ja tās eļlas tiešām ir dabiskās , kāpēc tas nav rakstīts?
Paldies!
89. Biotēka | 23. decembris, 2008 @ 15:49
Jā, tā tiešām ir neveiksmīgi iztulkota etiķete, jo Sonnentor ir 100% dabiskas ēteriskās eļļas. Auga latīņu nosaukums uz pudelītes (un no bioloģiski audzētajiem augiem gatavotajām eļļām – bio sertifikāta numurs) ir pierādījums, ka tās visas ir no augiem gatavotas, nevis sintētiskās. Sonnentor, tāpat kā Florame, ēteriskās eļļas iegūst ar tvaika destilāciju vai aukstās spiešanas metodi (izņēmums: vaniļas ekstrakts ir šķīdums pārtikas alkoholā).
Lūk, variet ielūkoties arī ražotāja mājas lapā:
http://www.sonnentor.at/en/en/our_products/product_lines/fragrance_care
Ceram, ka nu būsim Jūsu bažas kliedējuši!
90. Kristi | 2. janvāris, 2009 @ 0:16
Budet li v Biotekah predlozhena produkcija “Dr. Hauschka”? Eto vedj naturaljna i ochenj kachestvennaja kosmetika iz Germanii. Bilobi ochenj horosho, eslibi ejo mozhno bilo kupitj u nas v Bioteke. http://www.dr.hauschka.de/
V Evrope vo vseh eko-magazinah Dr.Hauschka prodaetsa.
91. Biotēka | 2. janvāris, 2009 @ 11:31
Da, nam, koņečno, izvestna kosmētika Dr. Hauschka i mi bi s radostju, no…v 8. komentarii k etoi zhe statje mi uže objasņiļi, počemu etoi kosmetiki v Bioteke poka ņet. Budem nadejatsja, čto kogda-to komu-ņibudj udastsja Dr. Hauschka privesti v Latviju tože.
92. Sandris | 5. marts, 2009 @ 11:34
Sveiki!
Gribēju noskaidrot, vai Biotēkā var dabūt vegāniem paredzētus ar vitamīnu B12 bagātinātus produktus, piemēram, “nutritional yeast”?
93. Biotēka | 5. marts, 2009 @ 22:21
Bija savulaik Biotēkā nutritional yeast, Rapunzel ražojums. Bet nebija vegānu (vai citu gribētāju), kam to vajadzētu; nācās no sortimenta izņemt.
94. ikiki | 10. marts, 2009 @ 18:33
Palasīju mājaslapu – manuprāt Jūs esat forši! Pārlasīju gandrīz visus rakstus un komentārus un Jūs mani patiešām ieinteresējāt. Drīzumā apmeklēšu kādu Jūsu veikaliņu iepazīties ar dabiskajiem kosmētikas līdzekļiem – un ja tie tiešām spēj sniegt man vajadzīgo efektu, tad es neredzu iemeslu tiem nepievērsties nopietnāk un kas zina, varbūt pavisam, nu labi, “pavisam” droši vien būs nereāli, teiksim labāk- “lielākoties” atteikties no sintētisko kosmētikas līdzekļu lietošanas.
95. Sanita | 10. marts, 2009 @ 19:58
labdien, Vai pie jums var iegādāties kokosriekstu eļļu?
96. Biotēka | 10. marts, 2009 @ 21:18
Jā, Sanita, var.
97. Sandra | 23. marts, 2009 @ 11:46
Parasti, produktus, kas ir pieejami Jūsu veikalā, iegādājos no ārzemju veikaliem. Pagājušajā nedēļā radās nepieciešamība pēc viena no produktiem, un izdomāju apmeklēt Jūsu veikaliņu Cēsu ielā. Pēc apmeklējuma esmu izbrīnīta – kā veikalā, kurā tomēr nav kosmētika no lētā gala – var būt tāda attieksme pret pircēju. Biju kopā ar bērnu – ratiņos – veikalā iekļūšana pagrūta, pakāpiens + durvis vēl, – tajā pašā laikā veikaliņš neliels, pārdevēja stāv un skatās. Apmeklētāja bija tikai viena – un palides apmeklētājai – ka viņa palīdzēja iekļūt veikalā – pieturēja durvis….biju nepatīkami pārsteigta, – nav jau tak grūti paspert piecus soļus un pieturēt durvis…..otrkārt, uzdevu jautājumu par attiecīgu produktu no JMO sērijas – pārdevēja sāka lasīt, kas rakstīts uz pudelītes – to pašu es jau mājās internetā varu izlasīt…vai tiešām netiek veikta apmācības? Vai tā ir tikai pārdevēja, vai arī konsultante – kurai tomēr varētu uzdot jautājumu un būtu pārliecība, ka saņemu kvalitatīvu atbildi? Un ja jau veikalā ir iegādājamas arī bērnu preces – vai pārdevējiem, konsultantiem -nevarētu dot mājienus, ka jābūt atsaucīgākām, – pret vecākiem ar ratiņiem – vismaz durvis pieturēt, ja jau Jūs nevarat nodrošināt normālu iekļūsanu ar ratiņiem veiklā (šāds jautājums pie pārdevējas atsaucības nemaz nerastos)…
Secinājums, negatīva pieredze.
98. Biotēka | 23. marts, 2009 @ 18:12
Sandra, ļoti atvainojamies, ka Jums tik negatīvu pieredzi mūsu veikaliņā nācies piedzīvot.
Apmācības notiek, taču šobrīd darbā nesen stājušies daudz jaunu pārdevēju, kuri gluži visu vēl nav paguvuši perfekti apgūt. Mēs vēlreiz ļoti atvainojamies un darīsim visu, lai labotos.
99. Santa | 24. marts, 2009 @ 13:03
Labdien!
Vai Jums ir šī sviests, un cik tas maksātu?
Cik maksā kokosriekstu eļļa?
Vai izņemot Logona clear skin sēriju ir kādi vēl līdzekļi ādai ar pūtītēm un akni?
100. Biotēka | 24. marts, 2009 @ 14:45
Viens iepakojums Sante Šī sviesta vēl palicis Cēsu ielas Biotēkā, maksā 11,90 Ls.
Kokosriekstu eļļa ir lielā iepakojumā – 400g, maksā ap 17 Ls.
Jā, ādai ar pūtītēm un akni ieteicami arī aromterapeitiskie Florame DermaStress sērijas līdzekļi. Vēl kombinētai ādai variet izvēlēties Logona burvjlazdas krēmus vai Madaras kosmētiku šādam ādas tipam.
101. Laila | 27. marts, 2009 @ 11:14
Vēlos pajautāt, kā ir ar “Dzintara” kosmētiku, vai Jums ir kāda informācija par šīs produkcijas “dabiskumu”.
102. Biotēka | 27. marts, 2009 @ 15:00
“Dzintara” sastāvā ir daudz dabisku vielu, taču daudz arī – ne visai dabisku, un nav arī manīts, ka tajā tiktu izmantoti bioloģiski audzētie augi. Tā kā – par pilnībā dabiskiem vai par biokosmētiku “Dzintara” līdzekļus pavisam noteikti nevar nosaukt.
103. Agnese | 28. marts, 2009 @ 3:47
jautājums par Citroseptu. Kā var izskaidrot to, ka Krievijā var nopirkt 50% greifrūkta ekstrata šķidumu —skat. mājas lapā http://citrosept.ru/index.php un tagad latvijā tikai 33% šķidumu? Turklāt lietošanas instrukcija ir tāda pati , kā pie mums agrāk bija….tikai krievu valodā.
104. Biotēka | 28. marts, 2009 @ 11:31
Latvijā Citrosept vienmēr bijis 33% šķīdums – gan tagad, gan agrāk.
Bet 50% greipfrūtu ekstrakta nav šķīdumā – tāda koncentrācija ir kapsulās, tā teikts Jūsu uzrādītajā linkā.
Latvijā Citrosept kapsulas nav pieejamas.
105. elga | 28. marts, 2009 @ 15:36
Kam , lūdzu, izmanto kokosriekstu eļļu ( mājas apstākļos)?
106. Biotēka | 29. marts, 2009 @ 11:18
Kosmētikā:
Lieliska matu maska – novērš matu galu šķelšanos, atjauno sausus un bojātus matus, padara tos mīkstus un spīdīgus. Ieziež matos vismaz uz pusstundu, bet labāk – uz nakti, tad izmazgā. Nelielu daudzumu, ieziestu matu galos, var atstāt neizskalotu.
Kā ķermeņa krēms – ļoti laba sausiem elkoņiem, papēžiem, rokām; kā nakts krēms sejai – padara ādu ļoti maigu; zīdaiņu ādas kopšanai; masāžai.
Kokosriekstu eļļa neizraisa alerģiju, skaisti smaržo, labi iesūcas, neatstājot taukainas pēdas.
Pārtikā:
Kokosriekstu eļļa ir vieni no visvieglāk sagremojamajiem taukiem, kas enerģijā pārvēršas ātrāk kā tauku uzkrājumos. Tā nepaaugstina holesterīna līmeni, satur Omega 6 un Omega 9 taukskābes. Tādēļ šo eļļu iecienījuši sportisti, atlēti, dietologi un cilvēki ar jutīgu gremošanas sistēmu.
Kokosriekstu eļļa ir arī nozīmīgs laurīnskābes avots uzturā. Šī taukskābe mūsu organismā regulē normālu tauku vielmaiņu, sargā aknas no alkohola indēm un palīdz imūnsistēmai cīnīties ar nevēlamiem mikrobiem un iekaisumiem.
Kokosriekstu eļļa ir piemērota gan ziešanai uz maizes – teicams margarīna aizstājējs, gan cepšanai un vārīšanai. Kokosriekstu eļļa ir izturīga pret karsēšanu – tā cepot neveido toksiskus savienojumus, kā citas nerafinētās augu eļļas, kuras sadeg ļoti ātri. Jums būs vajadzīgs vismaz par 25 % mazāk kokosriekstu eļļas, kā sviesta, augu eļļas vai jebkuru citu taukvielu, kuras parasti izmantojāt cepšanai. Produkti, kas cepti šajā eļļā, iegūst brūnu, kraukšķīgu garoziņu.
107. elga | 1. aprīlis, 2009 @ 8:29
Paldies, par tik izsmeļošu atbildi!
108. zane | 7. aprīlis, 2009 @ 10:42
Labdien! Vai ir kāds līdzeklis, kas iztaisno matus? vai vismaz nonāk pie līdzīga rezultāta?
109. Biotēka | 7. aprīlis, 2009 @ 11:18
Radikāla matu taisnošana tāpat kā ilgviļņi ir ķīmijas brīnums.
Ar dabiskajiem līdzekļiem Jūs varēsiet tikai padarīt sprogainus matus paklausīgākus (piemēram, ar John Masters Defrizzer), vai viļņainus matus ieveidot “taisnākus”, izmantojot veidošanas putas vai želejas (piemēram no Sante vai Logona).
110. elga | 21. aprīlis, 2009 @ 11:30
Labdien!
Kas īsti ir Limonene un Linalool?
111. elga | 21. aprīlis, 2009 @ 11:52
Un vēl viens jautājumiņš? Dienā esot jālieto sejas krēmi ar aizsargfiltriem, vai tie ir iekšā Jūsu krēmos? Ko izvēlēties?
Jau iepriekš paldies par atbildi.
112. Biotēka | 22. aprīlis, 2009 @ 11:34
Limonene un Linalool ir smaržvielas – sertificētās dabiskās kosmētikas gadījumā tās tiek iegūtas no augu ēteriskajām eļļām, jo ir dabiski to sastāva elementi.
113. Biotēka | 22. aprīlis, 2009 @ 12:44
Krēmi ar aizsargfiltriem nepieciešami tad, ja Jūs visu dienu uzturaties saulē. Ja dienas lielāko daļu pavadāt telpās (kā vairums pilsētnieku, piemēram), tad pietiekama būs aizsardzība, ko nodrošina jebkurš dabisks sejas krēms (pateicoties augu eļļām un ekstraktiem, tiem ir apmēram SPF 4-6 līdzvērtīga aizsargspēja). Efektīvāki būs krēmi ar smiltsērkšķi sastāvā – piemēram, Logona Hydro-Lipid Balance, Sante smiltsērkšķa un papaijas krēms u.c.
Ja vajadzīga spēcīgāka aizsardzība pret saules stariem, izvēlieties krēmus, kuri satur titāna dioksīdu, minerālo pigmentu un saules aizsargfiltru – tādi, piemēram, ir Madara sejas krēmi.
Drīzumā Biotēkās parādīsies Bellapierre dekoratīvā minerālu kosmētika – no dabiskiem iežiem veidotais pūderis nodrošina SPF15.
114. s.j. | 29. maijs, 2009 @ 13:05
Labdien, sakiet, lūdzu, kur internetā var iegādāties Logona šampūnus un balzāmus? (dabasdobe.lv un lavandas.lv diemžēl neatradu)
un cik varētu maksāt?
vēl jautājums: vai Daugavpilī vai Jēkabpilī var kaut kur iegādāties, piemēram, tos pašus Logona šampūnus? un citu biotēkas produkciju?
115. Biotēka | 30. maijs, 2009 @ 16:06
Tuvāko nedēļu laikā Logona šampūni būs arī lavandas.lv! Šampūnu aptuvenā cena būs ap 5 Ls, kondicionieris ap 7-8 Ls.
Jēkabpilī un Daugavpilī diemžēl pagaidām mums nav sadarbības partneru.
116. Lana | 21. jūnijs, 2009 @ 10:15
Labdien,esmu grūtniece,bet vai es drīkstu lietot BIONAL Pure Skin ,gribās lai ir tīra seja,bet vai es varu lietot tās kapsulas tagad,it kā viss dabīgais.
117. Biotēka | 21. jūnijs, 2009 @ 13:12
Grūtniecības laikā visprātīgākais visu darīt tā, kā saka Jūsu ārsts. Jo arī ne visas dabiskās lietas šajā periodā pieļaujamas. Tāpēc – parādiet šo kapsulu sastāvu savam ārstam un sekojiet viņa padomam.
118. Aina | 8. jūlijs, 2009 @ 10:08
Labdien, man ir viena problēma, ceru, ka varēsiet palīdzēt ar kādu padomu. Jautājums ir par traukiem, kāda materiāla katliņus / pannas labāk izmantot? Teflona pārklājums laikam nav labs, nerūsējošie katliņi satur niķeli un citus piemaisījumus. Cik zinu, labi trauki esot no čuguna, taču atkal ir problēma, kur iegādāties kvalitatīvus traukus, kuriem nebūtu nekādi kaitīgie piemaisījumi.Varbūt varat ko ieteikt? Pavisam ideāli būtu, ja jūsu veikalos varētu iegādāties ekoloģiskus, sertificētus traukus. Paldies!
119. Laura | 4. augusts, 2009 @ 13:09
Vai Liepājā ir jau Biotēkas veikaliņš?
120. Biotēka | 4. augusts, 2009 @ 13:30
Vēl joprojām gaidām, kad kāds ekoveikals Liepājā parādīsies un varēsim nodibināt ar viņiem kontaktus, lai arī Biotēkas preces liepājniekiem būtu pieejamas.
Pašlaik atliek vien iepirkties internetā, piemēram, http://www.lavandas.lv
121. elga | 5. augusts, 2009 @ 20:19
Sakiet , lūdzu, vai ar laiku nebūs iegādājams kāds kosmētisks līdzeklis kuperozai sejas ādai (sarkanajiem vaigiem ).Atradu internetā Mother Earth Brother Capillar Oil, bet būtu ērtāk pie Jums.
Paldies jau iepriekš!
122. Biotēka | 5. augusts, 2009 @ 22:12
Jā, būs! Ienāciet Biotēkās uz nākamnedēļas beigām, tad būs pieejami vairāki Dr.Hauschka līdzkļi kuperozai ādai.
123. elga | 6. augusts, 2009 @ 16:12
Paldies , iepriecinājāt!
Un vēl, vai Jūs nepateiktu, kuri ir īpaši mitrinoši krēmi pēdām.
124. Biotēka | 6. augusts, 2009 @ 19:43
Pakonsultējieties ar pārdevējām Biotēkā un izvēlieties sev piemērotāko no šiem:
Fitne gēls kājām
BioExclusive balzams kājām
Dr.Hauschka asinszāles krēms kājām (šis, tāpat kā pērējie Dr. Hauschka līdzekļi, uz nākamnedēļas beigām būs Biotēkās)
vai kādu no ķermeņa krēmiem – no Madaras, John Masters, Logona Nordic sērijas u.c.
125. Polīna | 11. augusts, 2009 @ 16:16
Labdien!
Bieži iepērkos Jūsu veikaliņos, varu pat teikt, ka esmu fane!
Gribētu uzzināt kaut ko vairāk par cilvēkiem, kam pieder Biotēka. Varbūt pastāstiet nedaudz par sevi, kas Jūs esat un kā līdz šai idejai nonācāt. Būtu ļoti interesanti palasīt.
Liels paldies jau iepriekš!
126. Biotēka | 11. augusts, 2009 @ 19:33
Paldies par Jūsu interesi, Polīna!
Te variet izlasīt interviju ar Biotēkas direktoru un īpašnieku Staņislavu, domājam, gūsiet atbildes uz visiem saviem jautājumiem:
http://www.videsvestis.lv/content.asp?ID=118&what=8
127. Polīna | 12. augusts, 2009 @ 8:35
Paldies par linku! Ļoti interesanta intervija
Veiksmi Jums arī turpmāk!!!
128. Biotēka | 12. augusts, 2009 @ 12:34
Paldies!
129. Linda | 12. augusts, 2009 @ 12:53
Labdien!
Gribēju apjautāties, vai Biotēkas veikaliņos šobrīd nav parādījušās kādas vakancītes. ?
130. Biotēka | 12. augusts, 2009 @ 13:12
Par vakancītēm, kad tādas rodas, mājas lapā vienmēr parādās ziņa.
Taču, pat, ja tādas ziņas nav, vienmēr variet atsūtīt mums savu CV un motivācijas vēstuli ar stāstu par sevi un to, kādu darbu gribētu pie mums darīt – mēs to izskatīsim; mūsu e-pasta adrese atrodama sadaļā Veikali. Gaidīsim!
131. Rebeka | 17. augusts, 2009 @ 12:43
Labdien!
Sakiet ludzu, vai Biotekaas ir gaidama Nvey Eco vai Jane Iredale dekorativa kosmetika (lupu spidumi)?
Diemzhel Sante un Logona ir parsvara tumshi tonji ,tikai sarkani, roza un tumshi bruunie.
132. Biotēka | 17. augusts, 2009 @ 16:03
Kādu toni Jūs vēlējāties? Gan Sante, gan Logona ir bezkrāsas lūpu spīdums. Jaunais Sante Lip Gloss Duo zīmulis-spīdums ir ļoti gaišā bēši rozā tonī.
133. Rebeka | 18. augusts, 2009 @ 7:44
Velejos aprikozu toni, varetu but ari beshiigs, bet rozaa nee. Logona bezkrasainais spidums izraisija alergjisku reakciju.
134. Biotēka | 18. augusts, 2009 @ 11:36
Tādā gadījumā palūkojiet Bellapierre pigmentus – tur būs gan aprikožu, gan bēšs tonis: uzklājami lūpām ar ūdenī samitrinātu otiņu, vai arī sajauciet ar jebkuru Jūsu lietoto lūpu balzamu un tad uzklājiet lūpām.
135. Rebeka | 18. augusts, 2009 @ 13:59
Paldies! Buus Biotekas veikalaa japainteresejas par sho kosmetiku.
136. viola | 29. augusts, 2009 @ 14:58
tuvojas rudens un gribetos kau ko driz sakt palietot imunitatei, pagaisgad visu ziemu ljoti patika un veiksmiigi lietoju citroseptu, bet tagad nesen uzzinaju, ka man ir hronisks gastrits.
Vai sada gadijumaa to varu lietot, kads buutu kads lidzige lidzeklis?
137. Biotēka | 30. augusts, 2009 @ 14:45
Jūs variet lietot Citroseptu, tikai jāievēro dažas lietiņas:
- dzeriet to vienmēr ēšanas laikā vai tūlīt pēc ēšanas, bet ne tukšā dūšā;
- dzeriet biežāk, bet vienmēr mazas devas, teiksim, pa 3-5 pilieniem vienā reizē;
- nelietojiet Citroseptu saasinājuma periodā.
Kā alternatīvas imunitātes stiprināšanai variet palūkot: noni sulu, Green Bay zaļo asnu pulveri, Higher Nature C vitamīnu kopā ar selēnu u.c.
138. Tante | 1. septembris, 2009 @ 12:53
Labdien! Kādus kosmētiskos un iekšķīgi lietojamos līdzekļus jūs ieteiktu lietot sejas ādas uzlabošanai aknes gadījumā? Sevišķi meklēju attīrošo želeju (ziepes).
139. Biotēka | 1. septembris, 2009 @ 18:56
Tad mēs ieteiktu papētīt tuvāk Logona Clear Skin un piparmētru sēriju (tajā ir putiņas sejas attīrīšanai), Florame DermaStress aromterapeitisko kosmētiku (arī ir sejas attīrīšanas līdzekļi), kā arī Dr. Hauschka Intensive Treatment 01 vai 02.
Iekšķīgi vajadzētu pavērot – varbūt akne izpausmes saasinās pēc šokolādes, saldumu, asu ēdienu vai kādu citu pārtikas produktu lietošanas: ja tā, tad tos vajadzētu izslēgt no uztura. Varētu noderēt kādi attīroši produkti, piemēram, alvejas sula, zaļo asnu pulveri, Chlorella aļģes u.c.
140. Kristīne | 29. septembris, 2009 @ 14:20
Sveiki!
Vēlējos uzzināt vai ir kādi dabiski līdzekļi ar ko varētu uzlabot asinsriti šajā drūmajā un nu drīzajā ziemas periodā, lai nesaltu tik ļoti kājas un rokas – pat esot siltās telpās?
Liels paldies jau iepriekš par atbildīti!
ar cieņu, ieintriģētais par tīru veselību…
141. Kristīne | 29. septembris, 2009 @ 14:24
Ak vai, vēl aizmirsu pajautāt- ko piedāvājat alerģiskiem sunīšiem…? barības- cik kg vai gramos, vitamīni un tml.?
Paldies ka esat!
142. Biotēka | 29. septembris, 2009 @ 20:58
Par piedāvājumu alerģiskiem sunīšiem sīkāk lasiet šeit, oktobrī visām šīm precēm būs 50% atlaide:
http://www.bioteka.lv/lv/2009/06/10/zooteka/
Jūsu aprakstītā situācija ar salstošām rokām un kājām ir klasisks gadījums, kad nepieciešams ginks – jo tas uzlabo asinsriti tieši ekstremitātēs. Mēs Biotēkā piedāvājam Sonnentor bioloģisko ginka tēju.
Un vēl Jums varētu noderēt Dr.Hauschka rozmarīna vannas piedeva, sīkāk lasiet šajā rakstā:
http://www.bioteka.lv/lv/2009/08/17/dr-hauschka-kermenim-%E2%80%93-veseligas-lutinasanas-maksla/
143. Kristīne | 30. septembris, 2009 @ 18:18
Sveikiņi!
Un cik tad maksā Sonnentor bioloģiskā ginka tēja?
paldies par atbildīti!
144. Biotēka | 1. oktobris, 2009 @ 19:38
2,90 Ls (parastās tējas paciņas) un 5,50 Ls (piramīdu formas paciņas, katra uz 500ml ūdens)
145. Laura | 14. oktobris, 2009 @ 22:25
Sveiki!
Šodien mierīgu sirdi iegādājos WELEDA rozmarīna šampūnu. Viss bija forši līdz brīdim, kad izlasīju sekojošu sastāvdaļu: Sodium Laureth Sulfate. Vai tad šis nav viens no nevēlamajiem ķīmiskajiem savienojumiem, kas visbiežāk ir sastopams kosmētiskajos līdzekļos?
Jāpiebilst, ka latviskajā variantā šī sastāvdaļa nav iztulkota, tikai līdzīgā: lauriglikozīds.
Ieviesīsiet nelielu skaidrību?
Paldies jau iepriekš.
146. Biotēka | 15. oktobris, 2009 @ 10:29
Jā, tas ir viens no savienojumiem, kuru, lai arī iegūst no augu eļļām, tomēr vairums dabiskās kosmētikas ražotāju cenšas neizmantot savos līdzekļos. Tādēļ mēs Biotēkās atteicāmies no Weleda šampūniem.
Likums prasa sastāvdaļas etiķetēs norādīt saskaņā ar INCI (vienotu starptautisku kosmētikas sastāvdaļu nomenklatūru) – proti, netulkojot. Tieši tādēļ, lai nevarētu aiz dažādiem lingvistiskiem vingrinājumiem maskēt, kas tieši līdzeklim ir sastāvā.
Tā kā – pēc vēl lielākas skaidrības Jums iesakām vērsties pie Weleda izplatītāja Latvijā, kas norādīts uz šampūna iepakojuma.
147. Dace | 30. oktobris, 2009 @ 10:47
Labdien! Vai ir iespēja iegādāties Virdžīnijas burvjulazdas ekstraktu un cik maksā? Paldiesiņ!
149. Biotēka | 31. oktobris, 2009 @ 11:06
Ir pieejams Virdžīnijas burvjlazdas ziedūdens, 8,90 Ls.
148. Lasma | 30. oktobris, 2009 @ 16:09
Labdien!
Zinu, ka pie jums ir iespējams iegādāties firmas Rapunzel produktus, bet nevienā no jūsu veikaliem neesmu redzējusi Rundkornreis Spitzenreis natur no šīs firmas. Kad biju Vācijā, biju ļoti iecienījusi šos rīsus. Mans jautājums ir vai varbūt ir kaut kāda iespēja šos rīsus pasūtīt caurs Jums vai nopirkt, ja jau Jūs ar šo firmu jau sadarbojaties?
Paldies!
150. Biotēka | 31. oktobris, 2009 @ 11:08
Mums pašlaik no apaļajiem rīsiem ir Rapunzel Risotto Rundkorn Spitzenreis pieejami. Vai tie ir tie paši, ko Jūs bijāt iecienījusi?
151. Dace | 4. novembris, 2009 @ 15:08
Labdien!
Vai Valmierā ir Jūsu veikals? Un vai tur var pasūtīt preci, kuru es gribētu, ja uz vietas viņas nav?
Vai pie jums var iegādāties bezglutēna makaronus-bez olas, bez rīsiem, bez kviešiem? Proceli firmai ir makaroni no kukurūzas, varbūt pie jums var iegādāties?
152. Biotēka | 4. novembris, 2009 @ 16:33
Kā jau variet izlasīt šajā pašā rakstā, Valmierā ir mūsu sadarbības partneri – veikals “Rudzupuķe”, Rīgas ielā 4, t/c Valleta. Jā, variet viņiem palūgt, lai pasūta to, ko vēlaties, pat, ja tā uz vietas nav.
Biotēkās ir gan vairāku veidu bezglutēna makaroni (arī bez rīsiem), gan kukurūzas milti, gan bezglutēna muslis u.c. produkti bez glutēna.
153. Annele | 6. novembris, 2009 @ 16:40
Labdien…
Vai Santes kosmētika ir arī dabai draudzīga – ražota, aizsargājot vidi, netestēta uz dzīvniekiem, iepildīti no otrreizējās pārstrādes izejvielām gatavotā iepakojumā. Un vai ta skaitās dabīga un sertificēta kā dabīga vai tomēr kā ekoloģiska.
Paldies par atbildi iepriekš.
154. Biotēka | 6. novembris, 2009 @ 19:57
Pats par sevi saprotams. Dabiskās kosmētikas sertifikācijas prasības paredz, ka uz dzīvniekiem netiek testētas ne sastāvdaļas, ne gatavie līdzekļi; ieteicams (un gan Sante, gan pārējo Biotēkās atrodamo kosmētikas ražotāju gadījumā tas tiek arī ievērots) ka ražošana notiek dabai draudzīgā veidā un izmantots videi draudzīgs iepakojums (vai nu no otrreiz pārstrādātām vai pārstrādāšanai piemērotām vielām izgatavots).
Sertificēta Sante ir kā dabiskā kosmētika. Jāatzīst, ka robeža starp dabisku un ekoloģisku ir visai grūti novelkama – Sante arī izmanto bioloģiski audzētu augu sastāvdaļas. Sīkāk par to, kādām prasībām atbilst sertificēta dabiskā kosmētika, variet izlasīt šeit, raksta beigās:
http://www.bioteka.lv/lv/2006/10/25/cik-maksa-skaistums/
155. Lāsma | 10. novembris, 2009 @ 11:23
Labdien!
Zinu, ka pie jums ir iespējams iegādāties firmas Rapunzel produktus, bet nevienā no jūsu veikaliem neesmu redzējusi Rundkornreis Spitzenreis natur no šīs firmas. Kad biju Vācijā, biju ļoti iecienījusi šos rīsus. Mans jautājums ir vai varbūt ir kaut kāda iespēja šos rīsus pasūtīt caurs Jums vai nopirkt, ja jau Jūs ar šo firmu jau sadarbojaties?
Paldies!
Komentēt
*
150. Biotēka | 31. oktobris, 2009 @ 11:08
Mums pašlaik no apaļajiem rīsiem ir Rapunzel Risotto Rundkorn Spitzenreis pieejami. Vai tie ir tie paši, ko Jūs bijāt iecienījusi?
Labdien!
Paldies par sniegto atbildi, bet tie ir nedaudz citi rīsi.Es domāju:
http://www.rapunzel.de/bio-produkt-rundkornreis-spitzenreis-natur–405680.html
Jums vekalā ir:
http://www.rapunzel.de/bio-produkt-risotto-rundkorn-spitzenreis-ribe-natur–405730.html
Kādas ir iespējamības nopirkt pie Jums augstāk minētos rīsus, vai nu arī Jums ir pieejams tikai tas produkcijas klāsts kas jau ir veikalā?
Lāsma
156. Biotēka | 10. novembris, 2009 @ 15:39
Uz doto acumirkli būs tikai tas, kas ir veikalā. Jaunais Rapunzel pasūtījums gaidāms pēc Jaunā gada, tad varam paņemt Jūsu norādītos rīsus.
157. Lāsma | 10. novembris, 2009 @ 15:43
Liels paldies!
Vai būtu iespējams tad ar mani sazināties, kad šie rīsi būs veikalā, jo ļoti labprāt tos nopirktu?
158. Biotēka | 11. novembris, 2009 @ 13:17
Centīsimies Jums to paziņot. Ja līdz februārim ar Jums vēl nesazināmies, nekautrējieties par sevi atgādināt, lūdzu!
159. JASU | 16. novembris, 2009 @ 15:48
Labdien! Esmu Jūsu veikalu patstāvīga kliente. Sestdien, veicot pirkumu Cēsu ielas veikaliņā, palūdzu, lai pārdevēja iedod izmēģināšanai kādu sejas kopšanas līdzekļa paraudziņu. Biju apbēdināta uzzinot, ka veikalā neesot neviena paraudziņa. Vai varētu lūgt Jūsu komentāru?
160. Biotēka | 16. novembris, 2009 @ 16:54
Paraudziņu ziņā esam atkarīgi no ražotājiem – kad viņi mums iedod testerīšus, mēs ar prieku izdalām tos pircējiem. Brīžos, kad nav paraudziņu, tad nevaram tos iedot.
Iespējams, kādās citās Biotēkās ir vēl šādi tādi testerīši pieejami, un ik pa laikam tie atkal parādīsies arī Cēsu ielā.
Pastāvīgi Biotēkās pieejami kosmētikas testeri izmēģināšanai uz vietas – aicinām izmantot arī šo iespēju.
161. intars | 27. novembris, 2009 @ 20:43
kurš ir lielākais no jūsu veikaliem, jeb kurā ir plašākais produktu piedāvājus. jeb nav tāds viens un katrā ir kautkas cits, jeb ir kāds kurā ir pilnīgi viss
162. sise | 11. decembris, 2009 @ 20:24
Sveicināti! Sakiet, vai Biotēka neplāno papildināt savu sortimentu ar piparmētru eļļas kapsulām?
163. Biotēka | 12. decembris, 2009 @ 21:04
Kādam nolūkam šīs kapsulas domātas?
164. k484 | 14. decembris, 2009 @ 14:28
Labdien!!
Vēlējo uzzināt kā ir ekoloģiskās kosmētikas piedāvājumu vīriešiem? Kādu firmu produktus var pie Jums nopirkt, kas paredzēti tieši vīriešiem, un kādās cenās?
165. Biotēka | 14. decembris, 2009 @ 19:31
Tieši vīriešiem pieejamas 2 sērijas – Sante Homme un Florame Homme. Cenas no 3,50 Ls līdz padsmit latiem.
166. Dace | 17. decembris, 2009 @ 9:28
Sveicināti!
Vakar iepazinos ar jauno kosmētiku no smiltsērkšķiem – Bio2you, kuru piedāvā iegādāties arī Biotēka. Tad nu liels bija mans pārsteigums, apskatot kosmētikas saturu – visa veida parabēni, phenoxyethanols u.tml. Līdz šim man šķita, ka Biotēkas produkti ir garantija nevainojamam kosmētikas sastāvam. Bet šis izskatās pēc tādas dubultās morāles…
167. Biotēka | 17. decembris, 2009 @ 15:18
Uzbrauciens nevietā. Nav Biotēkās šīs kosmētikas.
Mums ir tikai Bio2you smiltsērkšķu sula, kuras sastāvā ir: smiltsērkšķu sula, ābolu sula, fruktoze. Viss.
168. dace | 28. decembris, 2009 @ 15:18
vai Plānots veikals arī Liepājā?
169. Biotēka | 28. decembris, 2009 @ 23:54
Mēs ar prieku sadarbotos ar kādu ekoveikalu Liepājā, ja tāds tur atvērtos.
Kamēr tas nav noticis, pērciet Biotēkas preces internetveikalos, piemēram, lavandas.lv
170. viola | 11. janvāris, 2010 @ 15:27
Mam ir nedaudz paari 20 gadiem, bet nereti arii peec labi izguleetas nakts no riita ir sameeraa aizpampusas acis ar lokiem, ko Juus man vareetu ieteikt, lai atraak no riita taguutu patiikamu izskatu un varbuut arii pecpusdienaa, lai mazinaatu saguruma paziimes?
paldies!
171. Biotēka | 11. janvāris, 2010 @ 20:20
Varētu derēt:
Dr.Hauschka Eye Solace acu kompreses – tūlītējam efektam
Kāds no krēmiem ādai ap acīm – šeit vislabāk būtu, ja Jūs dotos uz Biotēku un izmēģinātu testerus, pakonsultētos ar Biotēkas pārdevējām: lai izvēlētos pareizo, svarīga detalizētāka saruna.
172. agace | 1. februāris, 2010 @ 11:10
Labdien! Varbūt muļķīgi izklāstīt, bet sesdien biju iepirkusies Jūsu veikalā SPICE HOMe uz lielu summu un beigās atbraucot mājas sāku salīdzināt iepirkumus ar čekā norādīto un konstatēju, ka esmu samaksājusi par preci 7.89ls, ko nemaz neesmu iegādājusies.
Esmu iepirkusies jūsu veikalos no tā atvēršanas brīža un nekad neesmu saskārusies ar tāda veida situāciju,laikam jau man bija jāpārbauda veikalā uz vietas, bet līdz šim esmu arī uzticējusies pārdevēju kompetentei un arī dzen grūti uzreiz izsekot summai,ja ir daudz un dažādu preču grozā.
Saprotam,ka naudiņu vairs atgūt nevaru,jo tas nav pierādams, bet sajūta ir nepatīkama, jo tie nav daži santīmi.
173. Biotēka | 1. februāris, 2010 @ 13:12
Ļoti atvainojamies par tik nepatīkamu situāciju! Un nemaz nav muļķīgi, ka to izstāstāt! Redzēsim, vai izdosies, bet vismaz pamēģināsim to kaut kā risināt un vērst par labu:
rīt, otrdienā, un šo sestdien strādās tā pati pārdevēja, kas sestdien. Lūdzu, atnāciet vienā no šīm dienām ar čeku un nopirktajām precēm vēlreiz uz Spices Biotēku: pārskaitīsim, mēģināsim atrast to kļūmi un atgriezt naudiņu, ja būs iespējams.
174. Rita | 3. februāris, 2010 @ 19:52
Labdien!
Diemžēl šonedēļ nevaru atvērt e- veikala sadaļu. Vai ir kādas tehn. ķibeles?
175. Biotēka | 4. februāris, 2010 @ 9:05
Nedēļas sākumā bija gan, bet nu vajadzētu visam darboties. Joprojām neizdodas atvērt?
176. agace | 4. februāris, 2010 @ 12:31
Labdien! Paldies par sapratni, bet diezgan sarežģita situācija.Nedzīvoju Rīgā,braucu tāpēc vienreiz mēneši iepirkties uz Biotēku. Un otrs tas,ka augļi jau ir appēsti un kafija izbērta slēgtā trauka,bet iepakojums vēl saglabājies.
Varbūt pārdevēja atcerētos situāciju – par Logonas smidzināmo sieviešu dezodorantu,jo tas bija palicis pēdējais un čekā man sarēķināts par 2 dezodorantiem.
Ja ir iespējams atrisināt šo situāciju,tad mēģināšu mērot ceļu līdz Rīgai.Unotrs, pie kā man būtu jāgriežas ierodoties veikalā?
177. Biotēka | 4. februāris, 2010 @ 13:39
Viss kārtībā. Pārdevēja atceras, ka dezodorants bija tikai viens. Ņemiet līdzi čeku un brauciet uz Spices Biotēku – vērsieties pie pārdevējas.
178. Rita | 4. februāris, 2010 @ 15:43
Diemžēl nevar atvērt to sadaļu, nospiežot uz e- veikals, kreisajā stūrī parādās “it works!” un tas arī viss, priekšā balta lapa.
179. Biotēka | 5. februāris, 2010 @ 9:16
Paldies. Meklēsim, kas vainas. Jo no mūsu datoriem viss atveras un darbojas.
180. kate | 6. februāris, 2010 @ 17:13
Sveiki! Man ir jautājums par rauga piedevu (nutritional yeast). Zinu, ka pie jums senāk varēja nopirkt, taču nu vairs ne. Arī citur Rīga nekur nav iespējams dabūt. Gribēju zināt vai nav iespējams darīt tā, ka sākumā jums kādā veikaliņā samaksāju, un pēc tam, kad jūs pasūtat no piegādātājiem preces, pie reizes arī pasūtat vienu nutritional yeast? Vienkārši tagad esmu tādā nelielā ”izmisumiņā”, ka pie mums to supergardo lietiņu nekur vairs nevar dabūt.
Paldies!
181. Biotēka | 7. februāris, 2010 @ 18:29
Traki…tikko pasūtījām Rapunzel, nākamā krava būs tikai pēc vairākiem mēnešiem. Gaidīsiet tik ilgi?
182. Annika | 12. februāris, 2010 @ 22:56
Nesen nopirku Spices Biotekā pamperus Natura e’Baby. Esmu vīlusies pamperu kvalitātē. Gandrīz katram pamperiņam ir tik ļoti pielīmējies lipeklītis pie elastīgās daļas (kur būtu viegli jānāk nost), ka liekot bērnam pamperu tas ikreiz izplīst ar caurumu elastīgajā sānu daļā. Tā tam noteikti nebūtu jābūt. Meklēju uz iepakojuma derīguma termiņu, diemžēl neatradu. Esmu pārliecināta, ka arī ekoloģiskajiem pamperiem ir jābūt derīguma termiņam, gribētu tad zināt, kur to var ieraudzīt, lai nākamreiz, pirms maksāju lielu naudu, varu apskatīt, cik tad ir derīgums termiņš vēl atlicis!
183. Biotēka | 16. februāris, 2010 @ 9:03
Jā, paretam gadās šādas brāķa pakas šīm autiņbiksītēm. Lūdzu, ņemiet čeku un autiņbiksīšu paku un nāciet uz Spices Biotēku – mēs apmainīsim pret labu preci.
184. Annika | 16. februāris, 2010 @ 15:44
Čeks nav saglabājies un bankas izrakstā redzama kopīgā pirkuma summa, tai skaitā arī pamperi, bet jautājums bija arī par derīguma termiņu, vai tas ir saistīts ar šo problēmu un kur termiņš ir redzams pērkot paku.
185. Biotēka | 16. februāris, 2010 @ 20:54
Pilnīgi droši, ka šim defektam nav sakara ar derīguma termiņu – tas ir ražošanas brāķis, par ko jau esam informējuši ražotāju.
Mēs noskaidrosim, kā tur ir ar tiem derīguma termiņiem uz autiņu pakām, tad dosim atbildi tuvāko nedēļu laikā (jau iepriekš atvainojamies par to, ka nāksies tik ilgi gaidīt.)
188. Biotēka | 2. marts, 2010 @ 20:15
Derīguma termiņš uz autiņbiksītēm nav obligāti norādāms. To parasti norāda, ja autiņbiksītes piesūcinātas ar kādu losjonu, kuram, līdzīgi kā kosmētikai, ir noteikts derīguma termiņš.
Tā kā eko autiņi paraksti nekādus losjonus vai tamlīdzīgas bojājošās vielas nesatur, tad tajos nav kam noteikt termiņu, un līdz ar to tas arī nav atrodams uz iepakojuma.
Labas ziņas arī par ražošanas kvalitāti. Ikgadējā eko preču izstādē satikāmies arī ar Naturae direktoru. Viņš mums pastāstīja, ka lauzis līgumu ar apakšuzņēmējiem, kas pirms tam izgatavojuši autiņbiksītes – tieši tā iemesla dēļ, ka viņi neuzmanīgi izturējušies pret kvalitātes prasībām. Tagad uzņēmums ražošanu pārņēmis pats, iegādājies vajadzīgās iekārtas, novērsis problēmas gan ar lipeklīšiem, gan citām lietām, par ko lietotāji sūdzējušies.
Cerēsim, ka ar šo tad beidzot nepatīkamā epopeja ar ražošanas brāķiem būs laimīgi galā.
186. Annika | 16. februāris, 2010 @ 22:07
Paldies liels!
Bet par to, ka ražošanas brāķis tiek tirgots par pilnu cenu un pircējs pat netiek brīdināts par iespējamām problēmām – nu kauns firmai!
187. Biotēka | 17. februāris, 2010 @ 8:00
Ja caur iepakojumu būtu iespējams saskatīt, ka kādā pakā ir brāķis – mēs to, protams, netirgotu un pat par velti nevienam nedotu, kur nu vēl par pilnu cenu. Diemžēl to redz tikai tad, kad paku atver. Atvērtas pakas tak arī klientiem kauns piedāvāt, vai ne?
Tomēr mēs saprotam problēmu un, kaut arī tās risinājums vairāk atkarīgs no ražotāja, mēs darīsim visu, kas no mūsu puses izdarāms.
Komentēt
Parakstīties uz komentāriem caur RSS servisu